Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
XDDDDDDDDDDD

and like i know because i was bisexual.... Ennen tätä juttua

Before 2020

I was an obvious bisexual in 2015 already

So i know that i am

I just went crazy after that

But also i know there was always something mut ei täs mittakaavas

Tai ei varmaan ihan always

Ehkä pikkulapsena ei ollu yhen yhtäkään oiretta. Ehkä. Teini-iässä oli.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut jopa teini-iässä se oli vielä hyvin pientä verrattuna tähän. Sit 2020 ehkä vähän enemmän. Sit se taas meni kai ohi.

Sit about 2023 taas pahempi kun ikinä ennen.

Mut et tietyllä tapaa 2020 oli ensimmäinen kerta kun ajattelin sitä oikeesti paljon.

Ennen en ollu millään tavalla obsessed.

2020 alko näkyy vähän sitä obsessed vibaa mut sillonki se oli viel paljon paljon paljon parempaa ja kirjaimellisesti paratiisi verrattuna sen jälkeiseen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
xD i was super in love with two trans guys (2018 & 2019)

No en tiedä niiden tarkkaa identiteettiä mut sanon trans guys cause they did that and now they look like men.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
:DDDD
i can see why tourettes and ocd are "linked"

Both are weird as FUCK.

mut

Mullaki on ticcejä jos ne on ticcejä mut motorisia siis

En vaan tiedä onks ne ticcejä vai vaan liikkeitä joita teen stressaantuneena

Mut pelkästään motorisia

Ja kuulemma monillaocd potilailla on ticcejä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut mul ei voitais diagnosoida mitään tourettea koska siinä pitää olla myös äänellisiä ticcejä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Motoriset ticit: Tahattomia nykimisliikkeitä (esim. silmien räpyttely, pään nykiminen, olkapäiden kohautus, kasvojen vääntely).

Noku mä en tiiä ku en osaa selittää millasia ne on mut jos tekisin niitä muiden nähden se ois varmasti oudon näköstä. Yleensä teen niitä yksin mut joskus (harvemmin ?) muiden nähden

Mut en tiedä onko ne ticcejä vai ei

Koska voi olla että ne ei oo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Eikä niitä varmaan oo läheskään aina

Toi tuli vaan mieleen siitä ku olin mielettömän stressaantunut ja menin vessaan ja siel sit tein näit ja en pystyny lopettaa melkeen koska olin niin stressaantunu ja must ei tuntunu oikeelta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tällä hetkellä mun on vaikee muistaa ees millast se oli koska mul ei oo sellasta nyt mut sillon mun oli täysin pakko tehdä niin. Se ois tuntunu hirveeltä jos en ois tehny.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tourettic OCD (TOCD) is a distinct condition blending Tourette Syndrome (tics) and Obsessive-Compulsive Disorder (obsessions/compulsions), featuring involuntary movements/sounds (tics) mixed with ritualistic actions (compulsions) often driven by an urgent physical sensation rather than just fear, leading to repetitive, "just right" behaviors, and often requiring different treatments than classic OCD.

Why does it sound SO MUCH like this? Vai enkö vain ymmärrä jotain nyt oikein??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mullahan on diagnosoitu ocd

Ei mitään tourettic ocd

Mut se kyl tiedetään ettei ne osaa diagnosoida enkä mä osaa kertoa

Koska en itsekään tiedä mun omia oireita joten miten osaisin kertoa? Sillon ne ei osaa myöskään diagnosoida

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ilmeisesti sellaista diagnoosia ei olekaan kuin tourettic ocd ainakaan Suomessa joten.

Mut jos se on vähän eri sairaus niin typerää puhua siitä vain ocd:nä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Se on vaan se että eipä se tourettic part näy musta yhtään yleensä muille ihmisille

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei oo ikinä käyny niin että joutuisin huutelee julkisilla paikoilla jotain sanoja niin ku joillakin tourette ihmisillä on

Tai siis yleensähän se on sitä. Mut ei mul oo ikinä käyny niin kertaakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Vuodeksi 2026 toivon että muutun mieheksi 😏 eikö olekin realistinen toivomus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Varsinkin kun kaikki mahdolliset realistiset keinot siihen on sellaisia että ne ei ihan ens vuonna ehdi toteutua. Se kestää vittu vuosia jos tammikuussa hakisin lähetteen lääkäriltä niin varmaan aikaisintaan vuonna 2029 olisin mies ja en välttämättä silloinkaan. Itse asiassa en olisi. Siinä vaiheessa ehkä vasta aloittelisin hormoneja jos sitäkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tavallaan siinä on vitun monta vuotta aikaa miettiä. Kukaanhan ei pakota silloinkaan aloittamaan niitä. Sitten oot vaan turhaan tuhlannut niiden resursseja menemällä sinne turhaan. Mutta varsinaisesti muuta haittaa siitä ei ole.

Jos ajatellaan että tammikuussa pyydän lähetteen.

Niin niinkun sanoisin, aivan aikaisintaan hormonien aloitus ois mahdollista (varsinkin mun tapauksessa) vuonna 2029. Voi mennä pidempäänkin. (Voi myös olla etten saa niitä koskaan, jos mua ei todeta transsukupuoliseks, joten sekin mahdollisuus on olemassa.)

Eli jos mut todetaan transiks ja saan aloittaa hormonit. Se tapahtuu aivan aikaisintaan 2029. Hyvin mahdollisesti myöhemmin. Eli sitä ennen ei tapahdu varsinkaan MITÄÄN pysyviä juttuja.

Eli ajattelepa kuinka monta vuotta tässä olis vielä PAKOLLAKIN aikaa mun miettiä. Ihan tolkuttoman pitkä aika. Sen aikaisemmin mä en niitä ikinä saisi.

Mieti. Vähintään 3 vuotta miettimisaikaa. Se on pieni ikuisuus. Ja silloinkaan sen 3 vuoden jälkeenkään kukaan ei pakota ikinä mua tekemään mitään niitä pysyviä juttuja.

Joten kyllä miettimisaikaa on, ja vitusti.

Luullaan et se on ihan "tosta noin vaan" prosessi.

Et jos joku sametti syyttää ammattilaisia siitä että hän sai virheellisesti alottaa hormonihoidot niin voi lapsirakas sulla oli itelläkin vuositolkulla aikaa miettiä sitä että jos et herännyt 3 vuodessa psykoosistas niin ohhoh. Ihan ite oisit voinu tarkemmin miettiä. Turha syyttää polin henkilökuntaa jos on vähintään 2 tai 3 vuotta miettimisaikaa.

Eli kyllä mulla on niin helvetin paljon miettimisaikaa eli ei tässä tule ikinä tapahtumaan mitään sellaista että koskaan katuisin sitä jos siihen lähtisin.

Ja sitten jos lasketaan se että mulla voi olla myös koko elämä miettimisaikaa. Mieti voisin tehä sen vaikka 70-vuotiaana jos haluisin.

Aikaa on ihan vitun vitun vitun saatanasti.

Ja tosiaan se 3 vuottakin on mielettömän pitkä aika herätä psykoosista et on täysin mahdollista että koko homma loppuis jo siihen mennessä. Eihän siinä sitten mitään.

Mut joo tosissaa en silti viitti mennä tuhlaa niiden resursseja sinne.

Jos menisin must vähän tuntuu et se homma menisi siinä ajassa ohi ja sit se prosessi vaa keskeytyis ja ei siinä mitään, mitään hormoneja ei ikinä ehdittäisi edes alottaa ja sitten kaikki olisi ihan hyvin.

Siis jos tää muutenkin menee esimerkiksi 2029 mennessä ohi niin oon kyl vitu tyytyväine. Toivottavasti vielä aikasemmin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Aivan mieletön vatsakipu lonkerosta ja syömisestä. En vittu syö enää mitään enkä varsinkaan juo alkoholia tai mitään hapollista. Helvetti mä varmaan kuolen tähän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

En vieläkään tajua kuka voi kattoa tätä ja ajatella uh onpa hyvännäköistä.

Näköjään heteronaisena en ymmärrä tätä.

Siksipä mun on hyvin vaikea uskoa heteromiehiäkään. Uskon kyllä sitten kai, mutta äärimmäisen omituista se on. Itse en näe tuossa mitään vaan päinvastoin oksettavan näköistä. Mutta hyvä homma jos joku mies voi olla viehättynyt naisista. Aika hemmetin omituista se kyllä on, joten en oikein tiedä uskonko.

Mun juttuja ei lasketa koska se ei ole samanlaista. We are NOT the same. Tuossa ei ole mitään hyvännäköistä ja pelkkä tissien näkeminen ällöttää, olivatpa minkä kokoiset vaan.

Ajattelinpa vaan kun katsoin tätä

Ja näin lisan ja kirjaimellisesti aloin ihmettelemään miten kukaan voi kattoo tota ja ajatella "uuh kaunis eikä ollenkaan ällöttävä"

Mun mielestä niissä ei vaan ole kirjaimellisesti niin MITÄÄN

Kuulostaa oudolta sanoa näin mutta tarkotan sitä mitä sanon

Tiedän että olen puhunut "päinvastaista" mutta niinkun ei en vaan tajua

Mä en voi ymmärtää, niissä ei vaan ole MITÄÄN ihanaa kaunista tai haluttavaa

Tuli myös mieleen kun katsoin momoland videota ja siinä oli kaikkea kuten "beautiful girls" tms mutta ajattelin että mä en kyl nää mitään kaunista tossa. Ihmettelen että tosissaanko ne miehet tollasta ajattelee. Mun juttuja ei lasketa kun ne on täysin erilaisia ja mua kirjaimellisesti oksettaa nähdä tällästä. Eikä nainen voi edelleenkään olla todellisuudessa kaunis mun silmissä, tai kukaan nainen ei voi olla olematta ällöttävä mun silmissä. Niin ihan omituista ajatella että joku mies ei sitten näe niin.

Ei vaan ole mun juttu. Tissit ja pillu on ällöttävimpiä kehonosia mitä on olemassa. Niin se on sitten aika omituista jos joku tosissaan niistä tykkää mutta ole hyvä vain jos näin todellisuudessa on. En vain oikein voi samaistua tai ymmärtää sitä koska hyi helvetti. Eivät ole edes esteettisesti viehättävää mulle. Joka kerta ällöttää jos nään tämmöstä.

Onkohan oikeasti niin että on miehiä joita ei ällötä vaikka sitten nuo kehonosat.

Mua ainakin ällöttää tissit ja pillu joten outoa on jos miehiä EI ällötä.

Eikä pelkästään ne vaan ihan jo lantio ja itseasiassa aivan koko keho, kaikki miltä se näyttää. Ihan kaikki vähäpätöset asiatkin. Even female voices arent attractive to me???????????

Even female faces aren't attractive to me?

Nothing, literally nothing.

Silleen en tiedä mitä nää jutut on mitä oon sanonu mut totta tuo on, mut silti ilmeisesti nekin jutut mitä oon sanonu on ollu totta? En oikein tiedä miten sitä voisi feikatakaan. Ja silti kaikki mitä sanon NYTKIN, on täysin totta :D miksi ihmeessä edes sanoisin muuta kuin sitä mitä aattelen. Täähän on vain mun turha oma ränttäyskeskustelu.

As a straight woman, I just can't understand it. But straight men? Good for you. How can you like that though. It just doesn't seem possible.

It's not just... A very attractive gender tbh.

Siks aina ihmettelenkin näitä "she's so hot" kommentteja vaikka fat admirer jutuissa.

Hmmm.

I mean only cis men for me.
Trans women, not my thing, cis women, not my thing, trans men, not my thing. No nothing female thanks, not my thing.

Yet I have no problem finding a feminine man attractive. It's not even gross. It's not even gross if they do drag like in kpop. Joten. It's nothing like that. Ja miksi olisikaan :D tai ehkä jonkun mielestä sekin vois olla ällöttävää, jos on vaan strictly attracted to manly men. Mut mä en oo. Niinku huomaa.

Hmmmm........ Mut good for you straight men. I just don't understand you but if that's your thing...... Oh god 🤢 well i pity you but if it's true then 🤷🏻‍♀️ oh ewwww imagine having a girlfriend and licking her boobs or something 🤢🤢🤢🤢🤢🤢 i wonder how they can do that.... Oml..... I will never understand men. I can definitely understand gay men though.

Like? That's really a thing???????

It must be a thing koska ei kai muuten noita she's so hot kommentteja olis olemassa.

Straight men. Just one question. There are literally OTHER MEN IN THIS WORLD, and you're preferring women over men? WHAT? 🤯

WHO in their right mind just prefers women over men? No no no...... This makes no sense. Voin ymmärtää vielä sen jollain lailla että paremman puutteessa voi nainen vielä mennäkin mutta että PREFER????? siis.... That can't, CANT, be anyone's first choice. Ja jos todella on niin my mind is blown.

anyway. Where was i.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Even female stomachs arent attractive wtf.

Shuhuan vaatteet on kivat mut harmittelen aina sitä etten voi näyttää kovinkaan hyvältä sellasissakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
38 on mun takaraja tän päättymiselle ja sen jälkeen haen lähetteen, joka sekään ei auta kovin paljon. Saan sitten monta vuotta vielä miehenä, mutta ei se helpota kuin aavistuksen. Ulkoisesti näyttää mieheltä mikä on aina plus, mutta muuten, eipä juuri auta.

Ylös Pohja