Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Okei mun ei ikin pitäs kirjottaa mitää hirveesti parempi ois vaa aatella mielessää mut ei kirjottaa niit ollenkaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Omg cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ei 😭 en kestä enää. Vitutusmittari huutaa hoosiannaa.

Aaa cute kyesang lol

Oikeesti haluisin joskus miettiä jotain muutaki ku tätä itkupilliä tässä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
okei en pyydä mitään muuta ku et saisin käydä edes keikoilla. Edes muutamia kertoja vaikka elämässäni. En pyydä sen enempää edes 😭 mut se on vähän vaikeaa kun ei asu Koreassa. Aina vois lentää sinne ja tulla sit takas mut se on vähän vaikeaa ollu mulle. Ja en tiedä jäiskö mulle penniäkään rahaa sen jälkeen:D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En tiedä miks se on ollu mulle niin vaikeaa, muutama vuos jo tässä menny enkä oo pystyny mennä kattoo niin btob kuin god kuin ketään muutakaan. Se on vaan mulle ollu jostain syystä niin mahdotonta. Vaikka tuntuu et se on kaikki mitä haluisin edes. Niinku edes se. Kyl mä uskon et sillä pystyis jotenki täyttää tätä reikää sydämessä koska se on kuitenkin sellasta ja sit just kun siellä on paljon muitakin faneja niin ehkä siit tulis sellanen helpottava tunne tai jotain emt. Ku keikka on kuitenkin keikka, se on paljon vaikkei se ookaan seurustelua eikä seurustelua siitä keikkaharrastuksesta seuraiskaan, mut se on silti...... Silti. Mut en mä kuitenkaan oo pystyny. Ja se on ok mut ois vaan kiva. Jonain päivänä joskus viiden vuoden päästä. Nii. Toivottavasti ne edes keikkailee enää silloin. Ei aina tiedä kun joon on 56? Toivottavasti pysyy terveenä ettei niiden tarvis lopettaa. Tai ehkä ne haluu lopettaa jossain vaiheessa. En tiiä. Ehkä en koskaan ees ehi nähä niitä. Mut ei se mitää. Enkä koskaan tuu varsinkaan ees sillai tapaa hoita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En sinänsä ymmärrä mut sit toisaalta miten edes osaisin? Lento sinne on viel eri asia mut en ikimaailmassa osais mennä johonkin keikalle kun en osaa kieltä :D oon niin uusavuton muutenkin että eksyisin täysin. Et vähintään pitää olla joku mukana kyl en yksin varmaan vois mennä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä en enää jaksa tätä oman pään sisään hukkumista ja vuosien muistelua

Nyt tästä eteenpäin mikään ei enää merkkaa mulle mitään. Oikeesti älä viitsi olla lapsellinen. Ja lopeta vihdoinkin. Joo mul ei ehkä oo niin paljon velvollisuuksia mitkä pitäs mut kii elämässä kuten lapsia tai työtä mut kyl mä nyt pystyn helposti lopettaa tän silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En tunne edes ketään joka ois samassa tilanteessa joten en voi edes puhua kenenkään kanssa. Kukaan mun kaverikaan ei oo edes samanlainen vitun... lapsi. ku mä oon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä en jaksa enää. Mitä merkitystä mun elämällä on jos oon tällänen lapsi. Tällänen idiootti. Eikö ois sitten ihan sama jos mua ei edes ois?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
"Muistan jostain lukeneeni, että tuollainen julkkis ihastus on ns. turvallinen ihastus. Sen vuoksi usein esim. teinien ensimmäinen ihastus onkin joku julkkis. Etäinen, ei voi satuttaa ym. Tuskin tuo aikuisellekaan on vaarallista. Sillä on varmaan jokin psykologinen tarkoituksensa sinun elämässäsi? Täyttää jonkin tilan tms.?"

Ei voi satuttaa? Mitä helvettiä tää sitten on?

Ylös Pohja