Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Rumuus voi harmittaa mutta tämä nyt on jo enemmän kuin vain harmitusta. Tän loppumista odotan vielä pitkään. Hyi vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei rumuus vielä mitään mutta se ettei ole mies? Se vasta vituttaa. Olisin edelleenkin vaikka maailman rumin mies kunhan olisin edes mies. Että terve.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tärkeä huomio (joka vituttaa tietenkin helvetillisesti) jonka sain tietää niin en neitsyenä tarvitse vieläkään papa-koetta. Mut kutsuttiin 25-vuotiaana, en mennyt, neitsyethän ei sitä tarvi. Tuskin seuraavan kerran 30-vuotiaanakaan tarvii mennä 😎 vaikka onkin helvetillisen vituttava ja tuskanen tää juttu niin ainakin rentouttaa se etten papa-kokeita tarvitse, ja vieläpä suurella todennäköisyydellä ikinä. Mutta ainakaan en pitkään aikaan. Tulen olemaan neitsyt pitkään, ellen aina. Rentouttaa hyvin. Mammografia no se tulee sitten pitkän ajan päästä varmaan 46-vuotiaana siihenhän ei neitsyys vaikuta niin kai mä sinne sit meen silloin. Ne saa kyllä pidellä musta kiinni etten juokse samantien sillalle dysforiakohtauksen vuoksi. Että kyllä minä siitä transsukupuolisuudesta niin pidän. Ja ylpeä olen. #pride #livingmybestlife #transandhappy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
On outoo että voin vitsailla tästä mutta ehkä en olisi edes elossa jos en vitsailisi

Nah tai mikä se syy sitten onkaan miks vielä oon elossa, mut aika turhaa se kyllä on olla elossa, silti todennäköisesti kuolemanpelko on se mikä on voittanut nyt tässä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onneksi lihomista en pelkää enää ollenkaan, se ei hetkauta mua edes nykyisin. Rumuus harmittaa keskitasoisesti mutta ei lihominen itsessään hetkauta. Joten olenkin syönyt suklaata viime aikoina. Ei sitten pientäkään syyllisyyden tunnetta. Tai ei niin suurta että välittäisin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Voin lihota vaikka takaisin 70 kiloon ja kohauttaisin pelkästään olkiani. Väliäkö tuolla kun ei mulla edes ole miestä joka mua kattoisi :D saan ihan rauhassa olla ruma ja vaikka lihavakin. Ei hetkauta sitten paskaakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei rumuus vielä mitään mutta se ettei ole mies? Se vasta vituttaa. Olisin edelleenkin vaikka maailman rumin mies kunhan olisin edes mies. Että terve.
Oikeastaan, sekään ei kyllä tunnu parhaalta mahdolliselta, mutta koska mitään muita vaihtoehtoja ei ole, niin se. Intersukupuolisuus ei todellakaan, koska siinä on naispiirteitä. Neutraalia vaihtoehtoa ei ole luonnossa joten ei voi mitään. Mies siis olisin jos olisin saanut itse valita. Tuntuuhan sekin vähän oudolta, mutta se ei olisi kuitenkaan kamalaa, kuten tämä on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onneksi lihomista en pelkää enää ollenkaan, se ei hetkauta mua edes nykyisin. Rumuus harmittaa keskitasoisesti mutta ei lihominen itsessään hetkauta. Joten olenkin syönyt suklaata viime aikoina. Ei sitten pientäkään syyllisyyden tunnetta. Tai ei niin suurta että välittäisin.
Tossa on kyl se että lihoessa menettäisin pienemmät rintani. Oon nyt niin monesti sanonu: "onneks mulla on pienemmät kun tolla" että se on kyllä juttu... Mut on ne nytkin liian isot mutta oon silti onnellinen että näinkin pienet. Fr monta kertaa sanonu onneks mulla on pienemmät kun tolla. Mutta en mä silti sitä pelkää niin paljon että jaksaisin välittää. Oonhan mä ollu ennenkin siellä. Ja kyllähän ne näytti isommilta silloin. Tuttua juttua. Mutta silloin mulla ei ollut dysforiaa tai se oli eri mittakaavassa. Toivon toki ettei ne tästä kasvais. Toivon toki ettei niitä olis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja se onkin paras keino rehellisesti sanottuna. Totally getting lost and forgetting who you are. The best medicine I've ever tried 🤷🏻‍♀️

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

I wish i was at least her, vaikka en kyllä tiedä miksi. More masculine than me? But im kinda really masculine. But i guess still.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
I guess id rather be a man but if not, a lesbian. Alas, I'm NEITHER. impossible to not be attracted to men.

impossible.

especially hoyoung.

Enkä kyllä tiedä miksi lesbianismi helpottaa dysforiaa mutta kyllä se. Jollain ristiriitaisella tavalla. Ja nimenomaan että olisi LESBO. ei se mikä mä oon. Mä en kylläkään oo yhtään mikään edelleenkään. Except julietian (a girl who likes at least boys). But thats about the only word id use.

En oikein ymmärrä mikä siinä helpottaa (huom ei poista)

Ja kuitenkin siitäkin huolimatta se on ällöä koska women are gross to me joten.

Ylös Pohja