Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Etkö tienny että se ettet heitä osaa vaatteistas pois on väärin

Etkö tienny että vastaan sanominen on väärin

Etkö tienny että se ettet aloita lääkettä on väärin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tajusin myös etten voi seurustella kenenkään kanssa dysforian takia joten se jää nyt väliin tässä elämässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Muutenkaan mitään toivoo ni eiköhän tää ala olee pikkuhiljaa tässä. Ihme jos oon elossa vielä huhtikuussa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Pitäskö läpällä ajottaa itsemurhayritys hoin synttäripäivälle

Tbh ei sillä väliä, en aatellu mitään tarkkaa päivää päättää mutta luultavasti ennen huhtikuuta.

Mut sit kun en haluis tehdä sitä mutsin takia mut kun vaihtoehtoja ei ole niin en sit tiiä

Se mikä lie palaverikin on vasta maaliskuussa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jos jaksaa millää oottaa sinne saakka ni kysynpä siellä vaikka että mitäs vaihtoehtoja mulla nyt on kun haluan aika todella kovasti tehdä itsemurhan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jaa no onneks muutki on tehny väärin kaikki asiat muiden mielestä kuten vaikkapa muutamat julkkikset jotka on tehny itsemurhan. Auttaa itse asiassa aika paljon etten oo ainut joka on saatanasta seuraava. Jos ei mitään tee oikein niin ainakin on muita jotka on tehny ihan samalla tavalla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Teen kaiken väärin oon paska ja raivoon kaikille mutta se ei haittaa enää ku muutki tekee niin. Mutta tekisin silti mielelläni saman ku Chester

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Loren Cameron. Ensinäkemältä vois periaatteessa ajatella että ois onnellinen jos näyttää noin paljon mieheltä. Mut sit kuitenkin mä ymmärrän todella hyvin miks se teki itsemurhan. Niin mäki tekisin, vaikka olisin jo noin paljon miehen näköinen. Ei sil oo lopulta paljon arvoa kun miettii silti vaan jotain iha muuta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Eiköhän menneisyyden demonit vieny senki. Niin kävis mullekin. Ei transsukupuolisuudesta voi selvitä. Vain kaikista vahvimmat selviää. Vain kaikista positiivisimmat ihmiset.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Alkaa kello tikittää eiköhän meikäläisenki aika tuu hyvin pian, ja toivottavasti tuleekin koska sitä en kestä jos joudun elämään vielä kovin kauan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Kyllä se jo ennusti että itsemurhaanhan mä tuun kuolemaan. Yllättävän pitkään oon kyllä pysyny hengissä mutta kuitenkin. Kyl se päivä lapsuudessa kuitenkin jo kertoi sen että itsemurhahan se on, ennen pitkää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Truly elämässä ei oo mitään elämisen arvosta. Ei ainakaan jos on trans. Ei kyllä muutenkaan hirveesti, mut toi on vaan yks sellanen mikä on se viimene niitti. Ei mitään järkee enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja halutaan että jatkan elämää. Eli haluuvat että kärsin lisää, kärsimys vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Sillä tälle ei ole parannuskeinoa. Hrt on niiiiiiiin pieni apu, että en yhtään ihmettele miks joku ei jaksa enää elää senkään jälkeen. Niin turhaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut katos kun en saa edes sitä pientäkään apua. Joka on kylläkin niin pieni, että sama jos ei saakaan. Hrt vs ei, ero on niin mitätön ettei sillä ole edes väliä. Apu on niiiiiiin mitätön siitä. Ja mä tajuan sen siks ku katoin lorenin kuvia ja ajattelin koko ajan vaan että nii mitä toi auttaa? Se siit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Toisaalta

Ei välttämättä tarvitse tehdä itsemurhaa koska niin moni kuolee ihan normi tauteihinkin

Voihan sitä saada vaikka mitä sairauksia niin ehkä mulle tulee sellainen ja kuolen siihen. Ehkä piankin. Kuka tietää. Joka tapauksessa kovin vanhaksi en elä

Ylös Pohja