Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Mitähän mä oikeesti ajattelisin jos saisin syövän? Oisinkohan silleen oikeesti iloinen et jes, ei tarvii enää mitään, paitsi kärsiä kivut. Vai haluisinko sitten muka yhtäkkiä elää? Kun mikään ei ole ollu hyvin vuosiin, niin varmana joo yhtäkkiä kaikki sit oliskin. Ei ole. Eikä ole ikinä. Tää on pois koko homma

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mitä vitun järkeä

Painuispa mun koko perhe vittuun että saisin edes olla yksin jos ei muuta. Oikeesti häipykää helvettiin mun elämästä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mul on kuulemma epävakaa persoonallisuushäiriö niin oikeasti mikä siinä diagnoosis sit kestää ois vitun kiva saada sekin viimein.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Every single fucking day i want to die. Every single fucking day. Every second of every damn day and fuck god for ever creating earth.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Meen sinne palaveriin sillee vittu mua kiinnostaa älkää ees yrittäkö auttaa mua ku mua ei vittu kiinnosta enää. Tää on vittu ohi. Siis jos edes oon elossa enää sen palaverin aikaan. Duh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
"elämä pyörii itsen ympärillä" joo niin varmaan pyörii kun oon just ajatellut hoyoungia niin paljon että hetkeks about unohdin itseni kokonaan. Että ei nyt ihan silleenkään. Mutta nyt en sit voi enää unohtaa itseäni niin että

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jos joskus muutan täältä pois, ja säilyn elossa edes, niin tuskin pidän enää mitään yhteyttä isääni enää koskaan. Saa sitten itse ihmetellä että mikä ihme meni vikaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja nyt kun asun täällä vielä, niin en aio puhua sille enää mitään nytkään, ihan sama mitä tapahtuu. Äitille voin puhua, mut isälle en. Enää ollenkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tää oli viimeinen niitti ja en enää koskaan anna sille anteeksi niin ku oon tehny niin monta kertaa aikasemmin. Nyt tää loppu. Äiti saa antaa anteeksi sille niin monta kertaa vielä ku ite haluaa, mut mä en enää.

Ylös Pohja