Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Siis jumalauta nyt oikeesti.

Joo niinku toi ei oo ees pahin asia missään nimessä tässä elämässä ei tällä hetkellä eikä kokonaisuuttakaan katsoen.

Mut jumalauta että se kuitenkin vaikuttaa. Siis mä oon yks stressipesä ja kyllähän toi ny herranjumala sentään tossa taustalla niin ei helvetti mitä sekin on mullw tehny oikeesti

Kyllähän tää nyt on ei jumalauta siis

Katoin tossa noit päivämääriä niin kyllä siitäki jo huomaa miten kauan tätäki on jatkunu niin kyllä, ei ihme että tän """"""""""pahimman""""" niin sanotun "pahimman" vaiheen jälkeen oon ihan stressipesä.

Eihän tämä edes ole pahin hoi vaihe sinänsä mutta onhan tää nyt selvää ku aloin kuitenkin kirjottaakin jopa siitä enemmän (vai aloinko) niin ei ihme että tässä sen jälkeen oon ollu näin paskassa jamassa joka ikinen päivä.

Ei tuo nyt sattumaa ole että ensin maataan sängyllä kuunnellen musiikkia ja käydään läpi koko elämä silleen "hoi on love of my life ja en voi edes käsittää sitä että jokainen hetki johti siihen mitä nyt tapahtuu" ja sit et tyyliin edes nuku pitkään aikaan siinä ja näät jatkuvasti sen unissas ja plus kun selitin siitä että "kukaan ei vois tehä mua onnellisemmaks ku se" jne eli todella pahat tilanteet, niin ei tuo nyt sattumaa ole että sen jälkeen ollaan joka ikinen päivä helvetissä, nukutaan paskasti, vedetään opamoxia ei nyt joka päivä mut silti, stressataan ittensä hengiltä, yritetään lääkitä itseään alkoholilla, kuollaan dysforiaan (no tää on kyl aina) ja itsetuhoisuus voimistuu merkittävästi.

Eiku varmaan ihan sattuma oli.

Joo, ei se oo edes se että rakkaus tappaa, vaan se että rakkauden takia kun se vaikuttaa stressitasoon niin ni sit jos tapahtuu tällästä sekoomista siitä niin totta kai alat hyppiä seinille MUUN ahdistuksen kanssa ja itsetuhoisuus voimistuu koska et tajua enää mitä SUN PITÄÄ TEHDÄ.

Niin sen takia se rakkaus tappaa koska se nostaa sun stressitasot jolloin sä, no. Niin.

Mut ei.

Tää oli nyt tammikuusta lähtien sellasta sekoilua hoin kans et mä en ollenkaan ihmettele sitä miks mä oikeesti hypin seinille eikä se johdu edes sinällään suoraan siitä.

Vittu sanoisin että mulla oli esim paljon pahempi olo tammi ja helmikuussa kuin lokakuussa. Sillon kyllä menetin kontrollin niinku taisin kirjottaa. Mut pahempi olo oli silti nyt.

Mä en kyllä sitten tiedä....... Se nyt on ainakin selvää että elokuu oli paljon mukavampi kokemus kuin nykyinen aika. Se elokuun loppu nimenomaan. Juu ei sinällään mikään hyvä, mutta sata kertaa parempi kuin nykyinen aika. Tarkoitan siitä lähtien kun rakastuin siihen.

Kyllä, mä hypin seinille periaatteessa ihan muista syistä kun hoi.

Mutta. Mä tiedän et se vaikuttaa siihen.

Ja lisäks. Kyllä sekin saa mut sekoomaan ja se on aika vaikeeta tässä tilanteessa kuitenkin. Silleen. Aika rankkaa ja intensiivistä kuitenkin. Tunteet on kuitenkin tätä luokkaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
I dont know i think he's even worse than masatoshi. Probably worse than a. And that says. A lot.

If someone is worse than masatoshi & a it's absolutely fucking crazy

I'm telling ya

This is fucking huge like...............

My life is

No
Siis jos tunteet on tätä tasoa nykyään siihen niin ihan oikeesti mitä sä niinku oletit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Jos tunteet on TÄTÄ LUOKKAA nii mitä sä oletit

Oikeesti

Jes tässä sitten juostaan taas kohta terapioissa

No ei sillä et se sen vika on

Mut kyl se aavistuksen siihen vaikuttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
No ei varsinaisesti siis onhan se yks pieni ongelma lisää mut ilman sitä oon ollu terapiakunnossa jo monta vuotta vai puhuttaisko nyt oikeesti vaikka siitä viime kesästä

Sillee viime kesänä: itken autossa ja tää on ennen hoita ja se oli siis tämä trans juttu tietenkin, tai ei trans juttu mutta noh niin se.

Niin kyllä, ihan ilman sitäkin olin terapiakunnossa. Periaatteessa yhtä pahasti kun nytkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tarkoitan siitä lähtien kun rakastuin siihen.
Kyllä, ei voi sanoo ihastuin siihen. Tai voi. Mutta.......... Kun katon taaksepäin tätä aikaa ni voi vittu oikeesti. Sehän oli yks mun elämän merkittävimmistä kokemuksista kun nimenomaan RAKASTUIN siihen. Mulla vieläkin tulee sen nimestä jos nään sen niin sellasia säpsähdyksiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mä oikeesti en

Joo meen nukkumaan varmaan mut niinku mä oikeesti en..... Siis jos mä oon ikinä rakastunu nii siihen, eunkwangiin, masatoshiin ja a:han

Hui

Jne

Mut silti.

Niinku mitä vittua on hoi oikeesti. Jos mä oon IKINÄ rakastunu..... Nii siihen. Paitsi oon moneen muuhunkin varmaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ei mun tarvi ku kuunnella wing it nii tiedät kuinka sairasta se oli

Tai THE DEBUT SONG

Tai candle

Sä tiedät kyllä mitä se oli vittu

Sä tiedät

Ei yhtää liiottele jos sanon että vittu se oli MERKITTÄVÄÄ AIKAA elämässäni

ei ees vaa niinku ERITTÄIN ERITTÄIN MERKITTÄVÄÄ

SAIRASTA

en voi

En voi en voi en voi

Mitä mulle oikeen tapahtui

Mitä se oikeen tekee mulle?

Mitä se teki ja mitä se tekee

Missä oikeen oon nykyään

MITÄ HELVETTIÄ mulle tapahtui

Vieläkään tiiä kuka siis kuka tää äijä oikeen on koska vieläkin oon silleen kuka on tollanen. Niinku oon aina ollu siitä et KUKA OIKEE ON TOLLANEN.

Ylös Pohja