Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Jos kaikki on täällä kiellettyä miksei suoraan vaan tapa itseään? Sitä mun ois pitäny kysyä siinä keskustelussa mutta en tajunnut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis mä oon vieläkin sitä mieltä etten oo trans vaan ollu psykoosissa monta vuotta koska:

Oon kirjottanu vuonna 2021: "MY BIGENDER ASS"

Joten no okei periaatteessa vois ajatella että se olis trans juttu, mut mun omaan silmään tää kaikki vaikuttaa psykoottisilta horinoilta vähintään since 2021. Aika pitkä psykoosi mutta jotain sellasta se mun mielestä on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Skitsofrenian tyypillisiä oireita ovat harhaluulot, aistiharhat ja tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen.

No mul on kaikki muut paitsi aistiharhat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Harhaluulot
Aistiharhat
Hajanainen puhe (esim. toistuva selvä puheen syrjähtely tai epäyhtenäisyys)
Pahasti hajanainen tai outo käytös tai selvä motorinen jäykkyys tai kiihtyneisyys (katatonia)
Niin sanotut negatiiviset eli puutosoireet (tunneilmaisujen selvä latistuminen, puheen selvä köyhtyminen tai tahdottomuus)

Harhaluuloja on (jotka ei eed tunnu harhaluuloilta), aistiharhoja ei, muista en osaa sanoa mitään. Noista pitäs ainakin 2 olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Iän myötä skitsofrenialle tyypilliset harhaluulot ja aistiharhat usein lievittyvät

And thank god for that. Ihan tosi, aistiharhoja ei taida olla. Mut jos nää ei oo harhaluuloja ni vittu mikä sitten on

Ei mulla oo ajatusta että mua vainotaan (no vähän nyt tietysti mutta sille on perusteet kiitos erään)

Ja muutenkin koitan olla varovainen etten kerro esim vauvallakaan että mihin meen jne ettei joku sielt oo sillee meenpä tonne ku toi on siel samaa aikaa ja näin

Eli sellainen tietynlainen pelko vainoomisesta ehkä on mut en sitten tiedä kertooko se skitsofreniasts

Mut nää sukupuoleen liittyvät harhaluulot on kyllä varmasti harhaluuloja

Silleen kuka vittu pitää näin itsepintaisesti kiinni ajatuksesta että miehet ei pidä t******* koska ne on siis mulle oksettavia mutta niiden on pakko olla niillekin. Pakko.

Joten en tiedä kertooko sekin skitsofreniasts vai ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tää on nyt vähän niin ja näin että voisko olla skitsofrenia vai ei. TIETENKÄÄN mulla ei ole siitä diagnoosia. Miksipä olisikaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Itsepäisyys: Potilas pitää uskomuksistaan itsepäisesti kiinni, vaikka vastakkaisesta todisteesta kerrotaan.

Aivan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Harhaluuloisuushäiriö, skitsofrenia, psykoosi, masennus, autismi, transsukupuolisuus, dysmorfinen kehonkuvahäiriö, syömishäiriö, ocd, siinäpä ainakin joukko mahdollisia sairauksia :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja tosiaan ehdotettiinhan mulle epävakaata persoonallisuushäiriötäkin. Mulla kuulemma SALEE on se. Silleen "näytäpä tämä keskustelu lääkärille" niin eiköhän se totea sulla epävakaan! No okei. Voin näyttääkin :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Vaikka se nyt on kyllä ihan eri asia eikä oikeastaan sillä tavalla tuota mulle ihmeempää ongelmaa, jos se olisi VAIN se. Mutta sitten kun on kaikki muut kuormitukset niin sekin tuntuu ylivoimaiselta. Mut jos olisi ainoana ongelmana tämä julkkishomma, niin eipä se stressais samalla tavalla. Kuormitusta kun lisätään niin se on sitä.

Toki siit tulee vain se ongelma muista ihmisistä. Joka aiheuttaa itsetunto-ongelmaa. Mutta se onkin sitten taas kiusaamisesta johtuvaa ongelmaa :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Se on niin huutis tuutis kun on koulukiusaamismenneisyys ja sitten on vielä näinkin kypsällä iällä (vaikka nuori oon) nettikiusaamista niin sanotusti.

Tai vaikkei se olis edes suoraan mulle niin asenteet kuitenkin on, vaikka ne sanottais muuten vain, ei mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Jotenkin se on mulle ollu niin ylitsepääsemättömän vaikea itsetunto-ongelma. Niinku. Ei helvetti. Ei ihme että kuuntelin lady gaga - hair aina siihenkin liittyen. Jos aina rakastuu julkkiksiin etkä saa muuta kun vittuilua ja pilkkaa siitä vaikka se pitäs olla ihan normaalia.

Luojan vitun kiitos siinä keskustelussa viimeks edes tää tyyppi oli sillein se ei nostanut siis MITÄÄN ongelmaa siitä. Sanoin et mun ihastus.... Mut se on kyl julkkis. Melko harvoin tapahtuu noin normaalia ja positiivista kohtaamista tän asian tiimoilta. Oon alkanu kauan sitten jo pelätä asiasta puhumista. :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ei ihme että oon herkistyny sille jo kauan sitten ja koko ajan mietin "teen väärin teen väärin MITÄ TEEN VÄÄRIN"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Onko se edes sittenkään ocd vaan vain sairaalloisen huono itsetunto arvaa miks

Jos joka asia mitä teen on väärin

Kuten sanoin siin keskustelus, jos varaan ajan, SEKIN ON VÄÄRIN.

niin on se nyt selkeää itsetunto-ongelmaa enemmän kuin jotain ocd vai

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siksi "you kept saying it's wrong/open them out and feel free/follow your heart, follow the light/when this song echoes through/you will find another world/that you never felt before"

are you kidding me, today, too?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
ARE YOU KIDDING ME LIKE EVERY DAY

ARE WE SERIOUSLY DOING THIS NOW?

are we seriously doing this today taewoo? Really? Over and over again you're making me listen to that song? Are you seriously trying to kill me 👁️ hey. We've been doing this shit since august 2024 tai jotain. Nyt. Nyt. Yrittäkäämme. Ihan oikeesti. Kuolema kutsuu omg. 😭😭😭😭😭😭🤡🤡🤡🤡🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
are we seriously doing this today 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Are we here 😭😭😭😭😭😭

Why are we here 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Also, you have no idea how much mt-ongelma huonontaa sun itsetuntoa ihan itsessään. Sillä sekunnilla kun oot mt-ongelmainen paska, niin et ansaitse enää mitään. Hiphei. Siihen päälle faija joka jatkuvasti alentaa sua silleen looooooooooool sä et oo mitäääääännnnnnnnnnnnn

Ylös Pohja