Mä tiedän että se tapahtui?! Silti se ei mitenkään voi käydä toteen joten en YMMÄRRÄ mikä selitys sille sitten on. Ois pitäny hitto kysyy silt oisko sil ollu ideoita sille että miten toi vois selittyä. Koska kyllähän siis........ No joo, sen selittäminen on hankalaa. Tota.... En vaan voi uskoa. En vaan VOI uskoa. Mut mikä sen sit selittää? En keksi mitään selitystä. Vaikka sille on oltava joku muu selitys. Kuin se että se olisi totta ja ne kävisi molemmat toteen. On oltava. Mä en vaan keksi sellaista selitystä kuitenkaan.
Voisko olla niin et mä vaan...... Jos mä vaan.......... Jos mulle vaan tuli ihan muuten vaan eunkwangista ajatus että toi on mun poikaystävä joskus. Sillee ihan vaan........ Ihan vaan ilman syytä. Sitte mä vaa satuin ihastumaan siihen myöhemmin. Jos se tosiaan oli vaan.... Sattuma. Sattumalta sellanen ajatus tulee päähän. Et ihan kuin niin kävisi joskus myöhemmin. Mut se ei tarkotakaan et käy, vaan se vaan tuli sattumalta mun päähän.
Ja hoi, no, jos vaan sattumalta ajattelin että tuun seurustelee sen jonkun ton kanssa ja sattumalta ajattelin että se liittyy vitusti taewoohon ja nii ja et tuun ihastuu siihen ja nää kaikki Mitä tapahtu. Ja sit vaan... Sattumalta ihastuin siihen niin ku tiesinki ihastuvani mut sit vaa sattumalta se tapahtuki just nii mut se seurustelu ei tapahu koskaaaaaa...... Koskaaaaa........... Sattumalta mun päähän vaan tuli ne ajatukset jotka ei meinaa mitään?
Kuulostaa uskottavammalta.
Saa mut itkemään though. Sit toisaalta vaikka toi kuulostaa uskottavammalta niin silti mä aina kerta toisensa jälkeen jään miettimään niitä tapahtumia ja alan uskoa ja sit taas en usko sit uskon sit en usko sit uskon sit en usko.
Esim nytten mä EN usko tavallaan ollenkaan mut silti mul on sellainen pieni ajatus et no ei elämästä tiiä. Mut en kuitenkaan usko koska noh. Miks uskoisin :DDDDDD
Mut sit aina jos kuuntelen noita kahta taewoon biisiä, sky blue and black tai my student teacher, ainakin ne, niin silloin mulla lähtee delusions niin pahasti tulille et. Touch myös.