Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
"helmeri on tässä vaiheessa kuitenkin niin soseessa ettei hän mitään naisellisia merkkejä osaa lukea, kun ei hän osaa niitä lukea selvinpäinkään"
😭
"Anu vetäytyykin syömään suolakurkkua, kun ei sitä Helmerin herkkukurkkuakaan saa. Hän on liian kiireinen mylvimään talouspaperirullan läpi eläinääniä" 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 älkää ei tästä tuu mitään (😃)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Sitte ku muistin sen sata vuotta sillon jälkeenpäin ilmeisesti ni olin että jaaha ei tääkää voinu olla sitte pelkästään masatoshin biisi vaa tääki piti liittyy tähän jota ei oo viel ees tapahtunu, johon en oo ees viel rakastunu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Nope. The teacher thing is the worst one

Is it even possible that i knew that he was the same one who was like......... More related to that song.......... Ja samassa hötäkässä muistelin ddaraga ennustusta ja olin et nope.... Not eunkwang that i do know.......... I think its the same person related to both of these songs..... And related to taewoo.... More than just that thing

Eikun mä siis AJATTELIN että he's related to taewoo MORE than just that THOUGHT

eli ei niin että se ois vaan joku random tyyppi joka vaan nyt liittyy siihen biisii koska se oli siit. Vaa ajattelin että se on enemmänkin siihen liittyvä.

Nii kyl mä nyt haluisin tietää että miks tää on totta 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Its gonna be fucking difficult either way. If we date, it's gonna be fucking difficult. If we dont date, its gonna be fucking difficult. Can i win ever :DDDDDDDDDDDDD

CUZ IF WE DATE I CAN IMAGINE THE FUCKING SHITSHOW LIKE HES GONNA LOSE HIS PATIENCE WITH ME CUZ IM FUCKING WEIRD and hes gonna have dementia anyways or something ja niiku tää on katastrofin resepti kyl

Mut jos me EI seurustella

NII MÄ VOIN KUVITELLA KUIN VAIKEETA SE TULEE OLEE MULLE 😂😂😂😂😂😂😂😂 ei tietty ollenkaan

Ylös Pohja