Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
On naurettavaa väittää että paino jotenkin johtuu syömisestä ja liikkumisesta. Eipä johdu. Eräs ei liiku paskaakaan (no about yhtä paljon kun mä, tai vähemmän), syö about yhtä paljon herkkuja kun mä, juo (paljon) enemmän alkoholia kun mä, syö muutenkin melko samalla tavalla kun mä, ehkä nyt kokonaisuudessaan aavistuksen vähemmän. Ja se on kyllä aika laiha. Paljon, paljon, paljon laihempi.

Eli ei, se ei mitenkään liity edes syömiseen, juomiseen ja liikkumiseen. Vaan on kyllä aivan täysin yksilöllistä. Turha mun on siis edes alkaa laihduttaa, ei sillä ole mitään väliä kuitenkaan, kun elän samalla tavalla kun tuo, paitsi juon vähemmän alkoholia, enkä ole päässyt samoihin mittoihin.

Riippuu siis henkilöstä, ei elintavoista.

Mutta mitäpä väliä sillä kun läskit on kuulemma niiiiiiiiiiin niiiiiiiiiiin seksikkäitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Voinhan minä läski olla, kuulemma se on niiiiiiiiiiiiin seksikästä niiden mielestä

Yhet ei pysy housuissaan kun redditissä joku ssbbw on vähäpukeisena

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Hoita tuskin tulee ikinä kiinnostaa mun läskit tai minä muutenkaan, mutta ainakin oon kuulemma niiiin seksikäs, joten miksi sitä tarviskaan kiinnostaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Oudosti tää on menny.

Elokuu, rakastuin salamana
Syyskuu, katoin aika paljon matskua mut en koko ajan. Aivan huumeissa edelleen.
Lokakuu, aivan helvetin huumeissa. Olihan se vielä aika uus juttu täs vaiheessa.
Marraskuu, en tainnut ihan niin sekaisin olla mutta olin kuitenkin
Joulukuu, tulihan silloinkin katottua
Tammikuu, sekaisin kuin seinäkello
Helmikuu, sekaisin kuin seinäkello ja kulunut jo sen verran aikaa et alkaa tosiaan toi kiintymys olla mielenkiintoista

Vaikka olin alusta lähtien, siis krhm, elokuusta puhun, täysin kiintynyt siihen ja se oli kuin jokin räjähdys kun vaan rakastuin siihen ja heti ajattelin että , noniin. Elämäni rakkaus, heh. Ei mun tarvinnut kai edes miettiä, se oli selvä että se on elämäni rakkaus niin kuin Eunkwang. Tokihan se tuntui siitä sitten vielä ehkä oudommalta. Ehkä. Totta kai se oli kuitenkin sinänsä ihan eri juttu kun eunkwang. Mut joo, kiinnyin siihen heti valtavasti, ennen kuin oli kulunut viikkoakaan. Silti kiintymys menee jännällä tavalla, en tiedä syveneekö se edes varsinaisesti koska tosiaan se oli niin peak heti, mutta kun aikaa menee, niin silti se on niin outo tunne kun se on ollu jo helvetin kauan mun elämässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953

Siis tää on just se kun katoin ja siinä se tunne oli niin syvä, hädin tuskin tiesin siit melkein mitään viel täs vaihees. Mut olin siitä huolimatta jo äärettömän jotenkin syvästi rakastunut sellasella oudolla tavalla. Koska se iski niin salamana

Sitten taas toisaalta se iski kaikkea muuta kuin salamana :DDDDDDDD pari vuotta siinä ainakin tuli katottua sitä sillon tällön, ehkä melko harvoin mutta kuitenkin monta monta kertaa yhteensä. Ja iski kunnolla vasta elokuussa, vaikka aikaisemmin tunsinkin niitä jotain pieniä tunteita.

Muistelen että oisin kyllä jo juhannuksena tuntenu sen turvallisuuden tunteen siitä vai muistanko oikein edes. Sillon ei mitään varsinaista rakastumista tullu. Pienen pieni ihastuksen kipinä ehkä. Ja heinäkuussa, juuri ennen kun rakastuin siihen, katoin sen yhden vidin ja siinäkin tunsin pientä ihastusta tai sen kaltaista. Mutta iski tosissaan vasta elokuussa.

Ylös Pohja