Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Enkä vieläkää oo trans

Mut vaik oisinki

Nii

Eipä sillä paljoo väliä oo

Joka tapauksessa helvettiä kunnes jonain päivänä tää kasvutarina tulee päätökseensä.
Johon menee vuosia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"ihan ok olla raskaana, not only once, but 3 times"

Minä: "en tule koskaan olemaan raskaana ja tekee jo silti mieli kuolla"

We truly aren't the same

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tiäks mikä ois hyvä

Koska en kestä melkein enää asua isäni kans, niin ois periaatteessa hyvä ratkasu hankkia asunto tästä läheltä

Mutta en kuitenkaan tee niin, mutta omalla tavallaan saisin enemmän mielenrauhaa, koska toi on siis ihan kauhea tyyppi. Se vitsailee jopa ihan sairailla asioilla en ollu uskoa korviani ku kuulin sen. Toisaalta oon iteki sanonu samantyyppistä kuten hirttäs ittensä jostain tyypistä. Joten sinänsä. Mut silti, toi tyyppi on ihan uskomaton 😶 lähtee kaikki voimat sen kaa asuessa. Kenellä tahansa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Löysin jopa kivan talon todella läheltä mutta ongelma vaan se etten osaa ja tuskin mul ois varaakaan. Muuten ois ollu tavallaan kiva

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mut en kuitenkaan muuta

Jos muutan nii se pitää olla täs lähellä mut en mä kyl muuta. Kestän mieluummin vaikka tän tilanteen niin karsee kun se onki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Feeling gender dysphoria regarding pregnancy, even while being childfree, is a recognized, valid experience often rooted in the distress caused by the body’s reproductive capabilities and societal assumptions. Pregnancy is deeply entrenched in cultural narratives of femininity and womanhood, making the biological potential for it feel like an uncomfortable mismatch for individuals whose identity does not align with those concepts

Okay.........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Honestly miten voin ees miettiä hoin kanssa seurustelua jos tunnen näin? Ei oo mitään mieltä miettiä kenenkään kanssa seurustelua varsinkaan miehen. Ei sillä et nainen ois parempi mut tarkotan vaan et on sulaa hulluutta ajatella et alan voimaan paremmin. Naurettavaa kuvitella että maagisesti joku mans attraction to a womans features jotenkin parantais mut, ei se paranna, se vaan pahentaa oloa. Tai ei se voi pahentaa tästä muutenkaan enää oloa mut ei se parannakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ajatellaan tilanne että seurustelen sen kaa. No mitä sitten? Mä häpeän niitä ihan siitä riippumatta vaikka se oliskin attracted niistä asioista tai jotain. Imagine if he was attracted to my breasts, miten se mua auttais? Ei mitenkään. En mä ala hävetä sitä vähemmän. Jos se ois, niin... Sit edelleen häpeisin sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Luulin et se auttais mut tajusin nyt vasta et miten kenenkään tunteet tai ajatukset voi ikinä muuttaa miltä musta tuntuu. Jo nyt joku mies voi ajatella eri lailla kun mä, mut ei se näytä muuttavan mitä tunnen.

Ylös Pohja