Mikään ei tehonnut, eri lääkkeet lopetettiin tehottomana ja liikunnastakin oli vain hetkellistä apua. Sitten luin tutkimuksista, että jääkylmä suihku muuttaa aivokemiaa. Tämä mekanismi on se, että iholla olevat kylmäreseptorit lähettää aivoihin "valtavan määrän heikkoja sähköshokkeja", eli kylmä...
www.vauva.fi
Vai kylmät suihkut on vastaus. Kas kun käyn kylmissä suihkuissa itsekin silloin tällöin, eikä ole paljon tehonnut. Meikäläisellä helppoa vielä käydä kylmässä suihkussa sillä lämmin vesi ei riitä. Monesti tulee huuhdeltua jonkin aikaa kylmällä vedellä. Tehoa siinä ei kuitenkaa ole :)
Huutista kun ei auta pätkääkään FA tyyppien kiinnostus
Luojan kiitos en ole tämän läskimpi enää, vaikka olihan se entinen läskimpi minä myös minä. Joten olenko oikeastaan edes päässyt pakoon sitä? En tavallaan. Tavallaanhan sitä on aina yhtä läski kuin isoimmillaan on ollut
Mut olihan se nyt kuitenkin 4 kuukautta. Niinku.... Luulis että 4 kuukaudes ois jotain edes ollu. Mut ei ollu. Niin miten oletan et nyt sitte auttaa jotenki nopeesti? Ei. Ehkä joku vuos voi olla vasta eri asia mut nii.
Tuntuu et koko se 4kk meni ihan hukkaan kun ei siitä ollut mulle mitään hyötyä.
Tuskin siis tästäkään on. Nyt sitte jos tää menee niiku luulen sen menevän, niin toukokuussa oisin käyny 2kk. Ja oon ihan varma ettei siitä oo ollu mulle mitään hyötyä. Ellei ne oo jotenkin jotain ihan ihmeiden tekijöitä koska oikeasti edelliset terapeutit ei oo kertakaikkiaan pystynyt mitenkään auttamaan mua.
Okei jos noin 10 kertaa on 4 kuukaudes, niin se on kyl hidas tahti. Joten silleen ei kannata ehkä ajassa laskee vaan kerroissa. Tavallaan ei ihme ettei se auttanut koska luuleks et 10ish kertaa auttaa näin vakavaa ongelmatapausta?