Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
" Miehellä on oikeus olla Fat admirer eikä tarvitse tykätä laihoista "normaalipainoisista" joissa ei ole mitään katsottavaa eikä esteettisesti viehättävää. Skinny, fitness admiration on naurettavaa!!!!"

Klassikko kommentti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Okei siinä ei ole mitään katsottavaa eikä esteettisesti viehättävää toisin kuin läskeissä. Ainakin tälle tyypille.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Joten..... Olen mieluusti läski jos se on kauniimpaa tälle tyypille

I can

I can

I can do it

I can

I can be okay i can be okay i can be okay i swear 😭😭 damn it's difficult

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kinda dont hate being fat anymore, but hate being a woman.

And i said kinda.

There's sort of something still there

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eikun

Eihän mua sittenkään oikeestikaan häiritse yhtään.

Ei vittu. Mua ei edes liikuta yhtään ajatus että lihoisin. Vau se ei kirjaimellisesti haittaa mua yhtään. Ei, ainoa mikä mua pystyy haittaamaan on skpl koska mikään muu ei satu niin paljon. Niinpä nytkin syön suruuni sen takia ja kiinnostus taso on 0 koska mua ei muuten oikeesti kerrankin haittaa YHTÄÄN vaik lihoisin 100 kiloon (no okei, 100 on muutenkin epärealistinen, mut esim se 85 mitä isoimmillani olin eli bmi 33). Silleen vau mua ei haittaa yhtään, yhtäkkiä. Ainut mikä mua pystyy ahdistamaan on skpl. Ei missään nimessä mikään lihavuus. Voi auttaa fa juttujenkin lukeminen siin mut kans lähinnä se et skpl on nyt vaan niin paha. Et ei siin paljoa haittaa muu.

Tosin mietin et olikohan se oikeesti 33 vai onko mun paino ja pituus mitattu kuitenkin väärin. Jostain syystä niin kuitenkin luki mun... Maisassa?? Joten varmaan se on mitattu oikein????? En edes muista tämmöstä kertaa nimittäin ollenkaan. Vuonna 2019????? Ei kertakaikkiaan mitään muistikuvaa että olisin käynyt vaa'alla silloin jossain lääkärissä. Ainut minkä muistan oli se mikä tapahtui MYÖHEMMIN, ei todellakaan vuonna 2019. Sitä lukemaa en kyllä muista, mut pituuden muistan, tasan 159,5 cm. Nykyään 161, eli 160,5 cm.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mut joo, ei mua liikuta. Aika omituista. Ei liikuta yhtään. Sen sijaan sattuu enemmän ku mikään muu, skpl. No sen lisäks tietysti muut mutta mikään lihavuus tai mikään sellainen niin pieni juttu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Itse asiassa. Vanheneminen nousi juuri lihavuutta pahemmaksi asiaksi. Saan ihan kylmiä väreitä inhosta kun ajattelen itseäni hiukan vanhempana. Meen suorastaa melkein paniikkiin siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tai sitten voin yllättää ja ill make it to 88 stressistä huolimatta. Kuitenkin toi ykskin on stressannu ihan helvetisti koko ajan ja silti se on noin vanha, muistisairauden kera, mut kuitenki. Ehk mullaki se menee sit nii

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ok mul on 5/10 sydäninfarktin riskitekijästä kuinka huolissaan pitää olla 😭☝🏻

Stressi, epäterveellinen ruokavalio, vähäinen liikunta, korkea ldl-kolesteroli ja perinnöllinen alttius.

Diabetes, ylipaino, korkea verenpaine, ikä ja tupakointi ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jep, 2024 oli korkea ldl. Sen jälkeen sitä ei oo otettukaan niin en tiedä nykytilanteesta. Olisivat voineet ottaa sen samalla 2025, mutta ei näköjään.

No :) katsotaan. Eipä tässä oo verikokeita näköpiirissä et saa nähä käynkö seuraavan kerran 10 vuoden päästä.

Ylös Pohja