Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Kiinnostaisi kyllä tietää silti onko se nykypäivänä minkälainen arvo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"JO PIENI LAIHTUMINEN AUTTAA"

no laihduin siitä verikoepäivästä 65 kg -> 63 kg et varmaan on sit auttanu ja kolesteroli on nyt ok.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kolesterolilääkitys (yleensä statiini) voidaan aloittaa myös 27-vuotiaana, jos kolesteroliarvot ovat erittäin korkeat,

Ei oo erittäin korkeat, joten voin varmaan olla ihan huoleti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Aloittaisin kyllä jos ne olisi erittäin korkeat mut koska ne ei oo, en tee mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kyllä, jo 2 kilon laihduttaminen, varsinkin jos kyseessä on vyötärölihavuus, auttaa parantamaan kolesteroliarvoja ja on hyväksi sydänterveydelle.

Hah, ei siis ongelmaa. Varmaan on jo ihan ok arvot

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Aina jos nään jonku vanhemman naisen niin saan lähes painajaisia siitä herranjumala mä oon kauhusta kankeena kun ne on niin rumia (sori)

Mut ei, kukaan ei oikeesti aidosti pidä sellaisesta joten mä oon niiiiiiiiin kuses oikeesti. Solution: täytyy kuolla nuorena 🙄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Velaudesta:
Tajusin että VAIKKA katuisin lapsettomuutta sitten kun ei ole enää mahdollisuutta saada lapsia, niin en pelkää sitä katumista ollenkaan. Jos katuisin niin sitten kadun, se ei pelota mua yhtään. Sitä paitsi, se ei voi tuntua pahemmalta kuin asiat joiden kanssa elän.

Mutta kuinka saan ongelman pois asiasta sillä kun kerran vela olen ja mieltä en muuta ainakaan tarpeeksi ajoissa, niin tavallaa kuinka saan sen pahan olon pois? Eihän velan tarvitse potea pahaa oloa raskauden ajatuksesta? Eihän siinä ole edes mitään järkeä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Olen ikuisesti lapseton joten mikä ongelma?

Voisiko tätä alkaa ajatella vaikka näin että:
1) raskaus ei kosketa mua
2) synnytys ei kosketa mua
3) edes adoptio ei kosketa mua
4) ei haittaa että on kohtu jos sitä ei käytä

= Ei ongelmaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sitä paitsi mun pitäisi tilata miesten vaatteita parit kappaleet niin se voisi olla ihan kiva juttu ettei tarvisi koko ajan käyttää tälläisiä vaatteita

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Damn h&m sais alle sataan euroon mikä on kuitenkin vähemmän kuin vaikkapa hammaslääkäri tai terapia itse maksavana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Pitäskö siirtyy hammaslääkäriski julkiselle puolelle fml ei siel on vitun tunareita jotka pilaa sun hampaat jollain omilla tunaroinneillaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
En ole trans vaan urpo

Oooooo it's so clear

Kävin tänään terapiassa ja ihmettelen miksen vain suoraan sanonut hänelle että en ole trans, sillä se on niin selvää. Ilmeisesti jännitys estää puhumasta normaalisti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Täysin eri syy tälle kuin trans

Mä myöskin elin melko normaalia elämää (sit kuitenkin) tosiaan vielä 2022 tän osalta ja ajattelin myös selkeästi jossain kohtaa (2020-2021 kriisin jälkeen) että enpä muuten tosiaankaan ole trans, ajattelin sen vain liian monimutkaisesti.

Ja toden totta oon edelleen sitä mieltä. Se menee välillä vain jahkailuksi sen takia kun ei tiedä syytä aivan tarkalleen ja muut ehdottaa transiutta joka välissä. Myös terapeutit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Also youtubes, en voi unohtaa tätä minkä näin:

"Stop trying to outrun gender dysphoria. You wont win" tai jotain vastaavaa.

Sairasta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Hrt:tä siis tyrkytetään käytännössä AINOANA vaihtoehtona JOKAISELLE tätä kokevalle, ja vielä sit kuitenkin niinkin että "no, ei se hrt auta kokonaan, mut kyl se auttaa kuitenkin aika paljon! Mut dysforia ei lähe kokonaan pois sillä! Mut mee kuitenkin siihen!"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja alotanko nyt oikeesti tästä jauhaa?

Mut sit kun yrität hakea apua ei transpolilta vaan mielenterveyspuolelta, niin joudut maksamaan älyttömiä summia siksi että et saa vittu palse terapiaa. Etenkin jos yrität hakea apua lääkkeettömästi (no en ole täysin lääkkeetön toki). Mut koska et saa oikein mitään kunnon apua mielenterveyspuolelta sit puhutaan mee transpolille mut transpoliltakaan ei tuu mitään nopeaa apuaa saatanallisen helvetilliseen ahdistukseen sukupuolesta, koska no kaikki tietää että se on hidas prosessi ja ei ole mitään järkeä hoitaa ahdistusta siellä ainoastaan fyysinen puoli on siellä. Ongelma on et mielenterveyspuoli ei toimi ei toimi ei toimi millään ja lääke on käytännössä pakollinen asia josta on jauhettu mulle VUOSIA. en enää jaksa jauhaa siit? Olen päätökseni tehnyt?????? Ja päädyn oma-alotteisesti kyllä muuttamaan mielipidettä jos päädyn. On aivan niin saatanan maan helvetin älytöntä ettet saa pitkää NORMAALIA KESKUSTELUAPUA ilman tolkuttomia kustannuksia lääkkeettömästi. Mikä tässä on oikein niin vaikeaa??????

No, kyllä mä tiedän. Jotenkin se liittyy rahaan. Eikö kaikki?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sen kerran kun olin polilla ja pääsin sinne, ne potki mut pihalle sieltä kun en alottanut lääkettä koska "ei me sua voida enää mitenkään muuten auttaa" ja kauan olin käyny siellä????? Ehkäpä alle vuoden??????? Siis just joku 2019-2020.

Ei me sua voida enää mitenkään muuten auttaa ilman lääkkeitä! :D

No, ei sitten. Ollaan sit ilman lääkkeitä ja ilman keskusteluapua. Mitäs mä sillä pidemmällä keskusteluavulla edes teen, voinhan aina käydä ilmasessa wi-terapiassa sillon tällön.

Lääkkeetöntä apua täällä EI saa. No toki rahalla saa kyllä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ei sillä on mulla ok rahatilanne mut on se silti vähän älytöntä maksaa yli 120 euroo kerralta jos kela-terapiana voit saada yhen kerran 65-69 eurolla tai näin mul sanottiin

Mut kato tuskin saan kela-terapiana sitä koska en oo opiskelemassa tai töissä

Ylös Pohja