Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,960
Ja mä TIEDÄN et toi myunghoonin kohta on kopsattu koska oon KUULLU ton mun lapsuudessa mut se EI ollu koreaks

Vai joko mä muistan omiani niinkun yleensäkin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Toinen juttu on sit se et miks meen niinku omaan lapsuuteni okei ymmärrän aikakausi on se ihan niinku god myös mut.... Ööh..... Mut toi vitun.... Välähdys..... Nyt oikeesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Eikä edes timpasta tullut sitä välähdystä

Tosin siitä tuli eri, joka ei oo siis feikki muisto, eli sillon lapsena se leffateatteris ku olin sillee "kummeli.... Miks must tuntuu oudolt"

Tää siis tapahtui mut se on erilainen ku tää keissi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Koska toi niin sanottu välähdys ei oo mikään oikee muisto vaan kuten sanottu niin EI HAJUUKAAN EI TIETOAKAAN

EI TIETOJA OLE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Ja myunghoon ei vieläkään oo se japanilainen josta puhuin lapsena mut en voi uskoa kirveelläkään että se on masatoshi varsinkaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
He explained, “It was sepsis. He had a cold and developed an infection after a wisdom tooth extraction, which led to his sudden death

Ummmmm. Guys............ Lets not take the wisdom tooth away then............... Ummmm........ Ummmmmm.................................... I'm too scared to die yet......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
"Official Fan Color: Pink"

???????? Nyt mun psychic powers alkaa olla liikaa :D en edes TIENNYT TOTA, katoin sen nyt vasta, ja viljelin pinkkejä sydämiä KOKO AJAN.

OTE MYUNGHOONIN MUISTIOSTA:
"En pääse yli

En tuu pääsee yli 🩷🩷

Soft 🩷🩷"

Oon KOKO AJAN viljelly pinkkejä sydämiä

HHHH

Ylös Pohja