Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Jokainen ihminen vain elää hetken sen
Sen minkä kohtalo on hälle määräävä

Ja jos se ei oo noin niin kaikki on paskaa, turhaa, ja helvettiä, ja paskaa edelleenki, ja saatanaakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ikr. I m tired and literally numb. I don't eat, j don't sleep, I don't take care of myself at all. What's the point of life if I am suffering this much??? How long do I have to endure this mental abuse?? Ughhhh this is so annoying.
Same

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Pitäskö sanoo seuraaval hammaslääkärikäynnillä jos se puhuu hampaan poistosta taas et juu, en mä aio poistaa sitä koska oon itsetuhonen niin parempi vaan jos se aiheuttaa mulle jonkun hengenvaarallisen jutun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Pelkään kuolemaa vielä enemmän kun elämää, mutta en jaksa itkeä joka päivä, tai pahempaa, en jaksa kärsiä joka sekunti jokaisena päivänäni, vaikka en itkekään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ja valehtelematta joka sekunti paitsi joskus kun nukun niin sillon en välttämättä kärsi, joskus silloinkin kyl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Koen yhä että en tarvitse lääkettä vaan tarvitsen sopivan terapeutin tai muun ammattihenkilön, jollaisia ei kuitenkaan ole hirveästi, sillä suurin osa on paskoja. Jos ei paskoja niin ei vaan yksinkertaisesti sopivia just mulle. Mä tiedän että on olemassa varmasti joku sellainen jonka kanssa terapia ois järjellistä, ja ilman lääkettä, mut ei oo vielä osunut kohdalle. Viimeisinkin oli... En sano että varsinaisesti huono, mutta mulle tuli jonkinlainen pieni "trauma" siitä keskustelusta. Must tuntuu et se ei vaan tyyppinä ollu sopiva mulle elikkä sen tyyli ei siis sopinut. Puhetyyli ja muutenkin kaikki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Eli se nosti mun ahdistusta puheillaan kun tavallaan olisi hyvä jos terapeutti ois henkilönä sellainen joka osais jotenki lievittää potilaan henkistä hätää? Olettaisin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"Pitkäperjantai on kristillinen pyhäpäivä, pääsiäistä edeltävä perjantai, jota vietetään Kristuksen ristiinnaulitsemisen ja kuoleman muistoksi. Se on kirkkovuoden ainoa surujuhla. "

No oli mullakin ihan vittu omat surujuhlat saatana. Miten mielenkiintoista että tää keissi alkoikin juuri pitkäperjantaina. 3.4.2026 my beloved, vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sillon vaan katsottiin näitä:

Vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"sitä mä ihmettelin et miks sä lassen ylipäätään siihe valitsit ku sille ei oo tullu täs talossa ku pelkkää paskaa, ei niinku mitää hyvää"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sitä mä muutenki terapiassa ihmettelen miks siel aina tehään niit vitun saatanan vitun hyödyttömiä harjotuksia, eiks voitas vaan jauhaa ja jauhaa niitä asioita niin kauan kunnes se rupee helpottamaan saatana? Uskon että jos puhutaan dysforiasta juurta jaksaen noin ~50 tuntia tai jotain niin kyllä varmaan rupee helpottamaan jos on oikeesti hyvä ammattilainen kyseessä. Ne harjoitukset on vittu hyödyttömiä. Kyllä jos sitä asiaa jauhaa tarpeeks pitkään ja terapeutin kanssa keskustellaan ja se saa mut aattelee eri näkökulmista niin eiköhän se riittäis helvetti jos vaan tarpeeks kauan käy. Mut eikun pitää aina ottaa noit ihme vitun tehottomia höpönpöpön harjotuksia jotka vaan VITUTTAA. Voi jumalauta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Enkä mä mihinkään vitun dissosiaatioon edes ollut hakemassa apua vaan dysforiaan ja tähän mikä alkoi lapsena, ja siihen mikä ahdistus tulee niistä puheista just et "no muuta tää ja tää ja tee näin ja näin ja nyt ootki sit tehny väärin elämälläs ja älä ainakaan tunne mitään julkkiksia kohtaan älä tee noin mee töihi ja alota harrastuksia syö oikein nuku oikein tee kaikki oikein" VITTU

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ja tarviin yhä apua lääkkeiden aiheuttamaan ahdistukseen joka on tullut pelkästä lääkkeistä puhumisesta mulle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Kyllä on vuoteen mahtunut kaikenlaista. Tässähän alkaa ihan kevät 2025 näyttämään mielenkiintoiselta.

Ei mutta meinaan että ei näinkään ois voinut tapahtua vaan tapahtui jotenkin vaan. Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä. Enpä olis taas tuotakaan koskaan uskonut. En nähny tätä just tälläsenä kun se tapahtui.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Voisitko nyt vihdoin lopettaa rakastamasta sitä koska.. no. En nyt kyllä vieläkään oikein... Näe että miksi muka olisin attracted siihen, saati muihinkaan ihmisiin koko maailmassa

Ylös Pohja