Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Siis mä en vieläkään ymmärrä miks rakastaisin tollast vanhaa äijää vai oonko OIKEESTI vaan niin sekasin? :D ei vittu. Kuinka sekasin voi ihminen olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Oooooooo olen qualitymonkey, old and ugly men are so attractive to me

No okei, SORI :D im ugly as well though. Mut niinkun. Meinaan vaan että mikä mua vaivaaaaaaaaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mut mul on kyl omituinen ristiriitainen suhtautuminen siihen koska joskus oon silleen yeah it looks ugly actually when they're old. Sit joskus oon silleen "😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 wwaaaaaaaaaa" fr meinasin jo rakastua yhteen toiseenkin vanhaan mieheen tässä iha vaa sen iän takia kun se... näytti niin hyvältä... tai jotain...? kunnes muistin että eisaatana sul on jo tarpeeks.

Et niinku välil se näyttää rumalt ja välil se näyttää just .... Parhaalt???????? Ei helvetti. Olen tosiaankin sekaisin.

Niin, tämä on siis yksi asia jota olen yrittänyt tässä päässäni selvittää ja käsitellä. Mutta juu että... Juu.

Also, SATTUU HAMPAASEEN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Voi vittu. Mikä mun elämässä meni pieleen? Musta ei tullut mitään tasapainoista ihmistä jostain syystä. Kyllähän sille jumalauta joku syy on vaan en tiedä mikä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Lapsuudessa se syy on kuitenkin oltava koska ongelmat alko lapsuudessa. Mutta joko lapsuudessa tai sit joku synnynnäinen biologinen juttu. Eli siis lapsuuden ympäristötekijä, tai biologinen juttu. Se voi olla sit ihan mikä vaan, mä en osaa sanoo. Melkein lähtisin kyllä syyttää joko isääni tai sitten sitä jotain biologista tekijää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Significant stress, traumatic events, abuse, bullying, or major life changes (like a death in the family) can act as triggers.

Ah bullying yes. Kiitti vaan vitusti päiväkoti.

Ylös Pohja