Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Ja mulle tulee aina mieleen tosta masatoshi koska 31.12.2024 :/ sillon katoin sitä haastattelua joka on jo poistettu youtubest

Istuin pöydän ääressä

Ja vittu....... Että olin rakastunut masatoshiin.

Näin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Masatoshi taas <33333 mut myös: juuri ennen noita

vittu MIKS MUISTIN TYHJÄSTÄ SEN A UNEN??????? SELVÄ!!!!!!!!!! 😭😭😭😭😭😭

MUT MYÖS........ EIH

MUT MYÖS OOTA

MASATOSHI JA HOON OLI JOPA NUORENA IHAN SAMANLAISIA!!!!!!1111 😭😭😭😭 nyt mä kyllä.......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mitä vittua xD siitäkään ei ainakaan koskaan tule tapahtumaan mitään. Joten jonain päivänä sanon siitäkin vielä: "NYTKÖ SE PASKA ON OHI"

Ja "oon helvetin onnellinen tällä hetkellä"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hehhe.

Miksköhän muuten ~syyskuussa 2018 olin silleen "i think myunghoon on se oikea" mut tallensin kuvia karista, enkä yhtään siis hoonista. Kiitos arman.

Vielä koulussakin parin? Päivän päästä mietin hoonia ja jopa seurustelua sen kanssa, samalla tavalla kun silloin masatoshista ensimmäisenä päivänä. Muistan koulun pukkarin ja sen pukkarin vessan, olin siel sit vaa mietin juuri näkemääni arman-jaksoa ja SE OLI NIIN HELPPOA JA PARASTA AIKAA SILLOIN. kun ei sattunut yHTÄÄN. Valehtelematta ei yhtään. En kaivannut sitä, en rakastanut sitä, sanan varsinaisessa merkityksessä ainakaan, ajattelin vain sitä jonkin aikaa ja muistelisin aatelleeni et tuun seurustelemaan sen kans. Samalla tavalla ku masatoshista ensimmäisenä päivänä. En tietenkään sano sen pitävän paikkansa koska se ei pidä, mut kiva juttu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Koulu :D myunghoonie.. se kaikki tavallisuus siinä ajassa... Periaatteessa se oli vain joku random korealainen jonka kaa kelasin et joskus oon (en tietenkään mut you know, se oli sillon)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Muistan ehkä siit jaksost sellasen kohan et myung ois istunu siin ja jotai räplänny puhelint. Sit ihan ku arman ois ollu jotai et aa teijän pitää lähtee jo kosk aikataulu. Sit ihan ku muistasin kans sen kohan mis ne sano niide nimet. Ja sen ku ne äänitti siel? Siis hämärästi mut jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Joitai vuosii sit näin sen jakson uudestaan mut vasta siitä kohtaa mis ne ei enää ollu i think vaa käsiteltii enemmä plastic surgery

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Tuli helvetin huono olo senkin vielä muistan sit vaa menin suihkuu sillee tittididididiiiiiii

Tää oli 2022-2024 sen tiedän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Kato vittu mä muistan kaiken ja sit ku kattooki tota kuvaa sielt koululta nii muistan siit OVESTA ja SIIT LUKOSTA, SIIT SEINÄSTÄ ja NAULAKOSTA kaikkii viboja et mitä mietin myunghoonista :DDDDDDDDDD ei mikään uus juttu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sit viel editoin yhen kuvan jørnist sinä aamuna ja siinä edellee mietin vähän hoonii ku kelasin et se on "se oikeeeeee" vaikka jørn nyt oli tavallaa se voimakkaampi ihastus lol. Sit muutenki olin ihan että huhhei vittu se pukkari oikeesti ja se ikkuna 😭😭😭😭😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"tosta portista juoksen helvetin lujaa" ku siel koulul oli sellane portti ja aina ootin et pääsen vittuu sieltä tai jotai emt en muista XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Toki siin ei kirjaimellisesti mitään muuta tapahtunut kun näin sen jakson, ajattelin häntä joitai päiviä, no, ehkä kauemminkin silleen satunnaisesti ehkä? Yhtään kuvaa en kuitenkaan koskaan tallentanut siitä joten oli sen tason juttu. Ja sitte mietin sitä että "se tuntuu oikeelta"

Sitte vähän niinku unohin sen. Mitään muuta en muistaakseni siitä nähnytkään kun sen jakson. En tiedä googletinko mitään mut en usko et katoin mitää videi ainakaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Oispa se aika viel. More innocent times. Se tuntui niin helpolta ja OIKEELTA. en yhtään varsinaisest tarvinnu sitä, ajattelin vaan ja kuvittelin, kaikki oli tosi helppoo, ja nyt ei oo yhtään

Ylös Pohja