Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Onpa ollu.......... Vähän dysforiaa sinänsä koska oon jopa miettiny tolla tavalla ku mitä nyt lueskelen noita. Sillee oon jopa yhdistelly näköjään mun nimee ihastusten sukunimiin?? Ja nyt lähinnä vituttaa sellanen. En edes haluis ikinä mennä naimisiin koska vituttais vaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Vähemmän vituttais mennä naimisiin naisen kanssa koska silloin edes molemmat yhtä perseestä. Vituttais olla parisuhteessa ainoo nainen. Vittu mutta ei oo sitä ongelmaa koska en harrasta seurustelua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jännä näkökulma mut toi on kyllä totta. Enemmän vituttais olla pariskunnassa ainut nainen. Että dysforian loppumista ootellessa. Onneksi seurustelua ei ole ikinä näköpiirissä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
HYI VITTU OIKEASTI

tajusin että jos mun ois pakko seurustella niin sehän ois ihan hirveää miehen kanssa ja paljon helpompaa naisen kanssa. Paitsi että se triggeröisi mua koko ajan. Ei ei ei en mä voisi ikinä seurustella naisen kans hyi. En voisi ikinä seurustella miehen kanssa sit taas siksi kun en vaan voi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Siis mikä on pahin:
1) oon ihan yksin ei ketään joka vois auttaa
2) olla naisen kaa joka ois ihan täyttä paskaa ja koko ajan triggereitä mut ainakin se on samanlainen joten ei tarvi tuntee mitään paskaa siihen liittyen
3) olla miehen kaa ja tuntee koko ajan se paska tunne et toi on erilainen kun mä

Kaikki vaihtoehdot on ihan helvetin pahoja mut 1 ehkä parhaalta kuitenkin tuntuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mut oikeestaan:
Eunkwang 2022
Hoi 2023
Myunghoon 2018

Hmm
Must on niin outoo et oon tienny sen nimen sillon ja sillon ku oon ollu siel koulus ni oon sillonkin ajatellu sitä ja muistanu sen nimen varmaan sillonkin vielä ja ku ajattelin kuitenkin sitä, ni must on niin outoo et oon ollu silleen "myunghoon 🤔" kosk must mietin jopa sitä seurustelua sen kans. Mut tän olin periaatteessa vaan unohtanut vähän koska se oli sen verran pieni juttu sillon. Sillee... Mmmmmm. Sit tuli 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024 ja viimein 2025 ja sit viel ultimate sekoomus 2026. Ja huom, en tiennyt siitä koskaan mitään siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
On niin outoo et oon kattonu ehkä sitä peiliä tai jtn ja ollu vaa et.. myunghoon.. mut sit en periaatteessa muistanu koko ihmistä ja 2025 ku saavuin tänne nii mul ei ollu tietookaan sen nimestä enkä muistanu koko juttua mut olin vaa et ei vittuuuuuuuuuu attractive cause old

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Vittu mä en ymmärrä tollasii

Mikä idea oli ensin tulla silleen pienesti hetkeks mun elämään, sit monen monen vuoden päästä kaikki sekasin ja et voi edes nukkua ku 5 tuntia rakastumisen takia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
+ olin ottanu sillon junassa kuvan ja sinä päivänä 24.9.2018 katoin sitä kuvaa ja tuli tää "oooo i feel like hes the one" tai jotai ja nyt sitte en voi kattoo sitä kuvaa muistamatta sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sillon uskoin siihen viel though kosk se kuva jørnist nii aattelin et öööööhhh eiks mun pitäs lähinnä tykätä myunghoonist ei niinkää jørnist ku sen kaa tuun seurustelemaanki

Mut.... Silloin uskoin mut enpä usko enää :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"The goodbyes, the hellos, the I need you's
The no I don't
Every time I start to close the door
You knock and I let you in
Loving you is my greatest sin"

"I don't know why I love you
I don't know why I stay