Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Siis mitä binder tavallaan auttaa jos sitä ei voi pitää koko aikaa. Ei ees joka päivä suositella. Niin.... Aika hyödytön. Sillee okei pari päivää viikosta joutuu kuitenkin olla ilman sitä, nukkua ilman sitä..... Ihan vitun hyödytön. Ei se mitään ratkase niin turhaan tuhlaa joku 60 euroo siihe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Itse asiassa, binderin käyttäminen johtais tähän tilanteeseen:

Okei, välillä saa olla ilman sitä tunnetta, mut sit kun sen ottaa pois, niin se tuntuu taas kahta kauheammalta kun on hetken aikaa tottunut hyvään. Joten tuskin niin hyvä psykologisesti vai? Voisin kuvitella että se tunne on pahempi kun sitä on käyttänyt ja sen ottaa pois. Parempi kärsiä koko ajan. Niin sit siihen on edes tottunut. Koska siit voi tulla vielä isompia paniikkioireita jos totuttaa ittensä binderiin, sit se pitääkin ottaa pois jo 12 tunnin jälkeen viimeistään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Koska jos mä saisin tehdä niin, niin mä pitäisin sitä koko ajan, se olis mun toinen iho, ja mä en kävis suihkussakaan ollenkaan jos se olis mahollista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"Joskus myös eskapismi eli todellisuuden pakeneminen, esimerkiksi pelien pelaaminen tai leffoihin uppoutuminen voi olla paikallaan, kunhan ei käytä pelkästään tämän tyyppisiä keinoja."
Aha, eli taas pitää tehdä asiat jollain tietyllä tavalla niinku muut haluaa. Jihuu. Joo tiedän että olen autisti tai jotai koska otan asiat noin vakavasti ja kirjaimellisesti mut alkaa vituttaa tää puhe suoraan sanottuna varsinkin kun on käyny terapiassa niin mitä muuta terapia koskaan on kun just tota samaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Muut ihmiset on pilannu mun elämän (ja itse myös, pilasin elämääni lisää sillä kun tein asioita joita en tavallaa olis halunnu tehä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En kadu mitään niin paljon kuin sitä että oon koskaa löytäny tieni tälle sivulle ja reddittiin. En muuten mut noiden takia. Nyt kun se homma on kuitenkin takanapäin, niin jäljet on yhä tallella, siis dysforian VOIMISTUMINEN, ei dysforian synty koska siitähän se ei syntynyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mä en vieläkään ymmärrä sitä miksi aloin ylipäätään sekaantua aikoinaan paino-, keho- ja sukupuoliongelmiin, miksen vain pysynyt pelkästään kiinni eunkwangissa ja muutenkin kpopis, ja mitä muuta nyt olikaan. Ei ikinä tollasia saa alkaa käsittelemään, ei niitä yksinkertaisesti saa alkaa käsittelemään, miettimään tai kattoo mitään niistä. 2022 ja 2023 mä tein ne virheet. Maksan loppuikäni hintaa siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Työkykyistä musta ei tule koskaan, onnellista musta ei tule koskaan, ja todennäköisesti väsyn tähän pian lopullisesti

Ylös Pohja