Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Sellanen sokea usko JOO KYLLÄ SE JUMALA JA TAIVAS ON OLEMASSA :D kielletään kaikki muut vaihtoehdot vaan siks että ei pysty enää mitään muuta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Luojan kiitos mä teen oikeen valinnan eli en lisäänny. Mä en voi käsittää miten tyhmiä ihmiset on kun ne lisääntyy, vai onko niillä vaan sit ollu niin hyvä elämä että ne haluu toiselle ihmiselle hyvän elämän mikä itellä on ollut, VAI haluuko ne kärsimystä lapselleen, VAI haluuko ne itse lapsen vaan kovasti jostain syystä, VAI tekeekö ne sosiaalisesta paineesta niin. Monia syitä ja yhtäkään en oikein varsinaisesti ymmärrä. No, hyvä puoli huonossa elämässä on se että tietää mitä se elämä on, joten ei laita pahaa kiertämään.

Ei varmaan mun äitikään osannut arvailla mikä helvetti sitä odottaa mun kanssa, kunnon vankila. Mutta itse halusi lapsen jostain syystä. Ei tullu ihan mitään mallikansalaista sitte. Vaa traaginen tarina ja yksi itsemurhayritys tähän mennessä. Ei menny niinku piti. Vaikka se aina sanoo et mä oon tehny kaiken oikein kuulemma.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mä en tän jälkeen enää ikinä uskalla mennä mihinkään tapaamiseen, paitsi että mulla on jo aika varattuna seuraavaan. En tiedä selviänkö siitä enää hengissä et sit varmaan joudutaankin jo osastolle koska todennäköisesti meinaan viimeistään siin vaiheessa yrittää itsemurhaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
On todella törkeää tehdä lapsi. Hyi vittu oksettaa sellainen törkeys ja itsekkyys. Noin yleisesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
On suoraan seurausta siitä että oon nyt tässä miettimässä tapanko itteni vai en. Tapanko itteni vai kuljenko täällä lisää nöyryytettävänä, työkyvyttömänä ja hoitovastaisena, en tule elämässäni päivääkään tekemään töitä ja todennäköisesti se johtaa ennen pitkää siihen ettei mun rahat tule riittämään elämiseen ja joudun kodittomaksi tms vastaavaa. Laskut tulee jäämää maksamatta yms.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sen lisäksi että mulla on asennevamma, mikä jo hankaloittaa elämää, mulla on myös se ahdistus ja kuolemanhalu eli pakoon pääsemisen halu, niin kova itseviha että lyön itteni ihan paskaks aina välillä ja täydellinen uusavuttomuus ja osaamattomuus missään asioissa sekä äärimmäinen laiskuus. Joka päiväinen, voimakas halu kuolla. Kauhea päänsärky pään hakkaamisesta ja lihaskivusta. Ikuinen kaipuu muualle, pois täältä. Pois nöyryytyksestä. En tunne itseäni, elämääni enää. Ei ole mitään jäljellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En enää koskaan puhu lääkärille, en koskaan. Teen mitä tahansa jotta en enää koskaan joudu sinne

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mä pelkään lääkäreitä. Mä PELKÄÄN niitä. Ketä tahansa ammatti henkilöitä. Mä pelkään lääkäreitä, sairaanhoitajia, terapeutteja, kelan työntekijöitä, terveydenhoitajia, kuntouttavan työtoiminnan ammattilaisia, sosiaalityöntekijöitä ja..... Ja nettiäkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Olisipa jo parin vuoden päästä. Eihän tätä kestä enää kukaan. Vaikka parin vuoden päästä on varmaan sama, tietenkin koska olen ihan paska

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Keskeiset piirteet ja ilmeneminen
Vuorovaikutus: Haasteita sosiaalisessa kanssakäymisessä, katsekontaktin välttelyä tai tunteiden ilmaisussa.
Aistit: Yli- tai aliherkkyyttä aistiärsykkeille (äänet, valot, kosketus).
Käytös: Toistuvaa käyttäytymistä, joustamattomuutta ja tarvetta ennakoitaville rutiineille.
Vahvuudet: Usein hyvä keskittymiskyky kiinnostuksen kohteisiin, yksityiskohtien huomioiminen ja looginen ajattelu.

Mä en nyt osaa ajatella noita muita mulla on: vuorovaikutus ja aistit osiot. Ne piirteet siis on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
OCD (pakko-oireinen häiriö) ja autismi ovat erillisiä tiloja, mutta ne esiintyvät usein samanaikaisesti, ja niillä on päällekkäisiä piirteitä, kuten rutiinien tarve ja toistuva käyttäytyminen. OCD:hen liittyy ahdistavia pakkoajatuksia ja -toimintoja, kun taas autismi on neurobiologinen kehityshäiriö. Autismikirjolla olevilla on korkeampi riski sairastua OCD:hen kuin valtaväestöllä.

Aika selvä juttu. Mutta sekä ocd että autismia ei ymmärretä missään terveydenhuollossa joten

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Vaikee ymmärtää miksi joku yhteiskunnan pohjasakka edes haluaisi elää. En ymmärrä miksi kukaan muukaan työtön tai muuten yhteiskunnan pohjasakka haluaa elää. En mä ainakaan halua. Ja kyse ei oo siitä että haluan töihin. Vaan mä haluan kuolla pois.

Ylös Pohja