I read the word neovagina ja mulle tuli SUPER SMALL POSITIVE FEELING. super small. But however small it was there. I think so. Joten. Yay? Well, coupled with extreme dysphoria afterwards, but, you know. It was there..... I guess.
En tiedä oisko toi sitten johtunut siitä kun lukee sanan neovagina ja on silleen wait it must be something absolutely great jos jotkut biologiset miehet haluu itselleen neovaginan XDDDDDD
mut sit............ Jos multa kysytään niin hyi helvetti ja oksennus
No, kyse on mielipiteistä. Trans naiset varmaan palvookin pillua yms ja minä... No... Miten sen nyt sanoisi... Muunsukupuolisena? Mikä oonkaan.. joka tapauksessa... Minä henkilökohtaisesti vihaan mitä tahansa mikä liittyy edes etäisesti tohon
Psykologiasta ei nimittäin koskaan tiiä mistä mikäkin johtuu. Mitä jos random seksikokemus parantaakin mun dysforian 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 tai nimenomaan ei random vaan ööh jonkun tietyn kanssa.
Jos muistan oikein et juufin ois jossain videossa sanonut näin: "hyvä luoja, nussikaa jo" 😂
Hei hoony tää ois tärkeetä ihan vaan mun DYSFORIAN PARANTAMISEN KANNALTA, ei muuten. Kai sä nyt haluat auttaa mielenterveysongelmien parantamisessa 🥺🥺🥺🥺🥺🥺