Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Just wish men would like pussy in reality but they don't, and not tits either. Even if they did, ei sekään auttaisi :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En tiedä oisko toi sitten johtunut siitä kun lukee sanan neovagina ja on silleen wait it must be something absolutely great jos jotkut biologiset miehet haluu itselleen neovaginan XDDDDDD

mut sit............ Jos multa kysytään niin hyi helvetti ja oksennus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
No, kyse on mielipiteistä. Trans naiset varmaan palvookin pillua yms ja minä... No... Miten sen nyt sanoisi... Muunsukupuolisena? Mikä oonkaan.. joka tapauksessa... Minä henkilökohtaisesti vihaan mitä tahansa mikä liittyy edes etäisesti tohon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Psykologiasta ei nimittäin koskaan tiiä mistä mikäkin johtuu. Mitä jos random seksikokemus parantaakin mun dysforian 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 tai nimenomaan ei random vaan ööh jonkun tietyn kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jos muistan oikein et juufin ois jossain videossa sanonut näin: "hyvä luoja, nussikaa jo" 😂

Hei hoony tää ois tärkeetä ihan vaan mun DYSFORIAN PARANTAMISEN KANNALTA, ei muuten. Kai sä nyt haluat auttaa mielenterveysongelmien parantamisessa 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Huoh

Samettia ainakin seksikokemus NAISEN kanssa auttoi

Mut minä en sellast haluu koska ei oo tunteita 🥺🥺🥺🥺🥺 on vain tunteita eräisiin söpöihin :<

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Periaatteessa luulen et hui ja taeil kävis kans esim ihan hyvin eli siis vaihtoehtoja on monia mut........ Mahdollisuutta ei oo vaik niit on monia

Ylös Pohja