Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Jotenkin sitä luulisi että kaikki nää vuodet kpopin parissa ois saanu mut kuulee tonki vähän aikaisemmin :D vanha biisi sekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
PLEASE LORD

GOD BLESS THE GUY WHO INVENTED AGING this is so fucking 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 iTS SO😭 reaktio: hhhhhhhh. sydän tykyttää. huh. huh. räjähän omg mitä vittuu, hh, miten voi olla noin kuuma. ooo. ooooooo aging is so. ooooooo 😰😰😰😰😰😰 huh. Aaaaaaaa. Ooooooooooo.

Eli ihan normaali reaktio.

Vois melkein sanoa että sama reaktio kun siihen villu-haastatteluun jokinnnn aika sitten.

Tuolt sisimmästä vaan nousee joku ihme reaktio mikä on niin voimakas ja kokonaisvaltainen ettei sitä osaa ees selittää. Ei mikään normi että "aa hyvännäkönen ok" vaan sellanen tosi tosi tosi käsinkosketeltava sellanen niiku LUOJA sentään oikeesti. Se reaktio. Just se sama mikä sinä päivänä oli ku oli se villu haastattelu nii se on joku niin syvä psykologinen juttu että ei voi kukaan ymmärtää en edes minä itse.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sydän hakkaa oikeesti ja naurattaa koska se ensimmäinen video mikä tän alotti (siis 2025) niin sitä kattoessa olin siit just sillee et "oi luoja oi vittu

Tai katotaan jos löydän sen mitä kirjotin
Miksihän ihmeessä pelkäät vanhentumista kun nimenomaan katsoit myunghoonia eka ja olit silleen woooooooooooowwwww kirjaimellisesti siks että se on tarpeeks vanha olit vaa sillee oo hyvännäkönen

Kirjaimellisesti mitä

It's like
Fucking what

GUYS..... :D

nimenomaan katsoin myunghoonia että kirjaimellisesti en osaa vastustaa tuon ikäisiä hyvännäköisiä ihmisiä

Selvä....
Noin, 12.10.2025. tuonhan minä kirjoitin. Koska niinku muistan aina kun siitä videosta tuli just se että oi nyt jumalauta vittu minä en voi vastustaa ton ikäsiä. Mut en tiedä miltä vuodelta se video oli edes? Et se oli ehkä vaan... No yli 40 varmaan mut vähän nuorempi kun nyt.

TÄMÄ VIDEO:

Ja mä kun luulin tuona päivänä että siitä ei ollut tapahtunut mitään näitä tiettyjä juttuja mutta olikin. Jotka ei tarkota mitään mut silti oli tapahtunut. Enhän minä silloin mitään 2018 juttuja tiennyt. Kun en edes muistanut koko ihmistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
2018: myunghoon 💖
2025: myunghoon 💖
2026: myunghoon 💖

Siis että noi vuodet liittyy siihen :D

Ja tavallaan 2024 koska oli se thumbnail juttu. Ja tavallaan muutkin joista en tiedä tarkkaa vuotta mutta your call oli varmaan 2012. Pitäis olla. Koska se piti olla seiskaluokan jälkeisenä kesänä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ja sitä mikä syttyy saa
En kehdannut paljastaa

😳 Öööööööööööööööömh

Must tuntuu et oon aina kyl paljastanut sen melkeinpä mut no tota se on ollu vaikeeta..

Huoh minä vittu vihaan

Ylös Pohja