Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Ja mul on todisteita siitä että olin kaikkein lievimmin siihen ihastunu, korkeintaan. Sillä siihen aikaan latailin kuvia tyyliin kaikista mun ihastuksista. Latailin kuvia ihan vittu kaikista vitun nuuskamuikkusista saatana :D teemu, emppu, e, jørn, s, h, jone, kasper, joonas, toinen teemu, costi, m, eve, pilvi.... Juuh :Ddd

JA MUL EI OO YHTÄÄN SAATANAN KUVAA MYUNGHOONISTA. Yhtään.

Nyt on muutama. Mut sillon ei ollu. Joten en kauheasti palannut siihen asiaan. Latailin kuvia vaan kaikista muista siihen aikaan. Mitä se kertoo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Koska se oli mysteeri jonka piti olla mun mies

Jopa e:n kuvaa kattoessa ajattelin myunghoonia kosk kelasin sillon edelleen et myunghoon piti olla se juttu mikä TAPAHTUU, tää 30. Syyskuuta 2018.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Episode 1 Applause GIF by Friends

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
24. Syyskuuta se junakuva, kyllä, silloin tuli se jakso. Kyllä silloin ajattelin että öööömmmmmm tost tulee mun mies?????

Mutta se on kieltämättä merkillistä että yhtään kuvaa siitä ei ole mulla siellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Dont cry, its gonna gonna be alright now

Toivottavasti en muuten ajatellu sitä kuunnellessani tota

Huuuuuuuuuups

Ainakin varmaan sen sillan ali kävellessä luultavasti ajattelin häntä :D ja siinä polulla ooh. Heh heh. Mulla ei ollut kyllä juuri mitään tietoa siitä sillon, niin vähän olin nähny.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ah miks mulle tapahtuu näin

Yks pyykkiteline mis on niit pyykkipoikii tai whatever nii joskus kauan sit kävelin siit ja katoin sitä olin sillee miks tostki tulee outo olo mut en ihmetelly sitä ku hetken. Sit myöhemmin vast nyt tänä keväänä tapahtu se ja samantien ku vilkasin sitä nii olin et ei helvetti tulee tostaki mielee hoony ku noi näyttää ihan niilt klipsuilta mitä sillä on aina kuvis hiuksissa

Sit ku muistin sen aiemman jutun nii olin et ei nyt taas vittu. Kosk ei se sillon liittyny mihinkään sit olin et miks tääki tuntuu tältä ku katon tota kohtaa. Selvis seki mysteeri näköjään.

Ylös Pohja