Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Mä koitan luvata ja vannoa et tää ei oo ikuista. Mä yritän. Mä koitan 😭 tää ei kestä ikuisesti. Ei kestä. Ei kestä.. ei kestä.. it will end it will end

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ainakin toivon että se oli kohtalon vika eikä mun vika

Kaikki muukin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Jollain tavalla vois sanoa että Eunkwang hämmensi mua valtavasti. Sen jälkeen hoyoung hämmensi mua about yhtä paljon. Ja lopulta myunghoon hämmensi mua vielä astetta enemmän kuin ne. Tuntuu että olin aivan kuutamolla ensin, sitten kun lopulta päädyin tänne niin olin 2x enemmän kuutamolla ja jotenkin jokin raja ylitettiin siinä. Ja nyt olen valmis. Enää ei VOI hämmentää enää yksikään näin, ei vain voi tapahtua enää sellaista. Mä vaan tiedän sen. Jos tapahtuu, niin SITTEN mä oon niin yllättynyt että en oo ikinä ollu niin yllättynyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kukaan ei oo koskaan hämmentänyt mua yhtä paljon kun noi 3.... Hmm
Vai.

Periaatteessa vaikea verrata mutta silti HoonKwang on aika.......... No. Sanoinkuvaamaton. Sit hoi on sanoinkuvaamaton mut.... En tiedä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Danny ja myunghoon 😔 en tiennyt että kumpikaan niistä on niin vakava myös että itkettää. Luulin että korkeintaan kaikki muut voi itkettää mut et ihan nekin.
Ei vittu oikeesti. (12.10.25)

En tiennyt et siit ihan tämmönen tulee. Kato ny missä oon nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Aattele tos en ollu ees nähny esim tätä

En mä tota nyt ainakaan nähny aikasemmin tai ei ainakaan pitäs olla, ei ainakaan mitään muistikuvia ollu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Pahinta on et oon täällä täysin vastoin tahtoani :DDDDD mua oikeesti HÄVETTÄÄ olla tällänen se nyt on varmaan ihan selvä

Tai ei silleen hävetä mut silleen kuitenkin tavallaan hävettää ja muutenkin oon jotenkin täysin niiku vastoin tahtoani täällä sillee come on

LIKE

I DONT CLAIM THIS :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Oh lord jesus i dont claim Eunkwang, i dont claim hoi and i dont claim myunghoon

Silleen: nope, definitely not my love

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja mä en tiedä miks mut jotenkin musta tuntuu että mä en OLLU VALMIS TÄHÄN. niin se on jotenki se. Juttu. Mä en vaan ollu valmis tähän. Ni mä en oo niiku valmis myöntämään sitä, ketään noista, vaikka vuosia on jo kulunu muutenki. En oo silti valmis myöntämään sitä ja samaan aikaan nään mitä mulle koko ajan tapahtuu. En oo vielä ok sen kanssa. Hirvittää kun näkee kuinka myunghoon on elämäni suurimpia rakkauksia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tuntuu niinku mä oisin tammikuussakin varmaan ollu enemmän valmis tähän ja nyt sit jotenkin yhtäkkiä peräännyn niin pahasti. Siis myunghoon aiheutti mulle Sen että peräännyn nyt hoin ja eunkinkin suhteen. Se järkytti mua niin sydänjuuria myöten että sen takia aloin perääntymään niistäkin. Yhtäkkiä olin vähemmän valmis kun mitä olin ollu aiemmin. Ja kaikki oli sekasin siinä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Se pisti kaiken niin sekasin että mun pitää nyt ottaa todella Pitkä aikalisä ja käsitellä asiat jos menee varmaan pari vuotta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tiedän kyllä että hoista kävi sama siinä että kun sanoin siitä kun en ollut ehtinyt yhtään mukaan vielä pitkän ajan päästäkään (en vieläkään oo) niin se jotenkin "traumatisoi" mut kun en ollut ymmärtänyt mitä oli tapahtunut ja silleen osa must vaa jatkaa elämää ja osa ei oo ymmärtänyt ollenkaan mitä tapahtui. Sama tost. Kuulen friend esim tai joku biisi niin mut valtaa syvä hämmennys koska en vieläkään oo pystynyt käsittelemään tai tajuamaan mitä tapahtui.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hahhah. Esim bonus book on toisaalta equivalent sille yhdelle hoi & jaemin videolle

Ylös Pohja