Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
youtube.com
Ei jumalauta. Niin vähän olin vuonna 2018 rakastunu siihen (vaikka ajattelinki sitä alussa suunnillee joka päivä ainaki ohimennen) etten tunnistanu tai muistanu sitä tosta vuonna 2025.
Sinä päivänä (ku näin ton) olin viel silleen "siit ei tullu mitään tollasta juttuu niiku esim eunkwangist" joten olin surullinen koska se tuntui niin voimakkaalta ja sit mä vaa olin et "i probably wont be with him" koska en nyt tietenkään muistanut mitään juttua siitä. Mut niin vaan sellanenkin taas kaivettiin muistin syövereistä.
Jotenkin kummasti ne onnistuu aina olemaan niistä pahimmista tapauksista. Sattumalta tietysti. Ei mikään omituinen juttu tietty.
Like 😭 please tell me that they AT LEAST like women DESPITE the breasts
Please tell me that they are not that crazy
Because..... Despite the ugliness.... I could understand it better than actually liking their appearance and especially if we talking about liking their appearance fully. Like, breasts. Like, 100 %. I think thats damn near impossible