Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Hyi helvetti ei miehet nyt todellakaan sellasta nää hyvännäköisenä ei kyl nuoriikaa naisii mut niih

Sillee

The absolute ugliness of b*****

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
En tiedä sitä että miksi miehet on niin hyvännäkösiä vanhana mutta naiset ei. Omituista.

Se on omituista.
Tbh I'm trying to imagine what the dick looks like when theyre old mut en tiiä ku en oo sillee nähny tai jos oonki nähny jonku randomin nii en välitä muistella kun ne näyttää aina inhottavalta koska ei huvita nähdä random mens dicks, niinku, ikin

I just know they would look good but only them. Not if it's some random person. I struggle to like the sight of any naked people in general. Even muscular men or anything. Its a no from me. If it's my love...... Then i daydream about what they look like naked 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖💖💖 NAH TOO FUCKIN MUCH FOR ME BABE I'M NOT LIVING

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"I haven’t seen you with clothes just without and see 0 flaws with you, very attractive in every way. Going back to your post, I know you’ve said you can’t wear clothes cause you look bad in them. Your breast look really nice I doubt they’d ever look bad in anything but hoping a proper fitting bra helps you"

"Oh I’m sorry I didn’t assume you were a virgin so I didn’t know, nothing wrong with that. Mind if I ask how old you are and why do you feel like your body will hold you back from sex when to a straight male you’re very attractive?"

BHAHAHAHHAHAHAHA dont start reading the old texts again, they dont help you

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"miks tissiliivit naurattaa aina miehiä" joku peltsi tai joku joskus aikoja sitten telkkaris
Mä: no koska ne on niin ällöt??????????

Huoh -.- hyivittu actually

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"mitä sinulle on oikein tapahtunut kun asia on päässyt vääristymään noin pahasti sinun päässäsi" *nauraa sarkastisesti*

"Vääristymään" juujuu niinii älä kuseta vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Okei, viel tost

Mä tiedän et ocd aiheuttaa ihan vittu maailman ihmeellisimpiä asioita ja yli 50 % kaikista näistä asioista ON ocd:n aiheuttamia ja se myös aiheuttaa sen että normaaleja ajatuksia ja ocd ajatuksia on vaikeeta erottaa toisistaan periaatteessa kun kaikki rajat hämärtyy

MUTTA

silti on outo ajatus että ocd liittyis tähän mut kyllä se vaan liittyy, mä oon täysin varma siitä. Kyllä se vaan tätä aiheuttaa osittain. Kyllä se vaan näin on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis ocd liittyy sekä sukupuoleen että kehoon muutenkin.

Syömishäiriöön jne. Kysehän on pakkomielteistä ja ocd on nimenomaan pakkomielteistä koko homma.

Myös mun ihastumiset on pakkomielteisiä niin kuin tiedämmekin. Niin tavallaan mun elämässä aivan kaikki on pakkomielteistä. Joten on täysin naurettavaa ehdottaa että sukupuoli juttu ei mitenkään liittyis siihen sehän on aivan selvä ocd tuotos loppujen lopuksi

Ylös Pohja