Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Niin sanopa taas, random reddit tyyppi, että kuinka vitussa mua auttaa transitioituminen tässä oireessa? Transitioituneenakin voin lukea jonkun sanan ja saada taas hallitsemattoman vihakohtauksen kun tulee niin paha olo DYSFORIASTA. VAIKKA KEHO KUINKA NÄYTTÄISI ERILTÄ. vittu te olette sitten yksiä saatanan idiootteja kun meinaatte oikeasti että transitio on dysforian pois vievä asia. Ei se vittu tollasta ikinä mihinkään pois vie. Saatanan tontut oikeasti hirtä itsesi ole niin hyvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mä kyllä tavallaan oikeasti myös haluan sinne transpolille mut lannistaa niin paljon että siinä menee varmaankin monta kuukautta vähintään ennen kuin pääsee edes ekalle käynnille. Niin se lannistaa niin paljon että alkaa tuntua ihan turhalta koko homma. Lisäksi automatka on niin pitkä että mä en välttämättä siihen pysty, kosk oon vammanen. Kunpa oikeasti vaan kuolisin. Mitä tämmösel elämäl tekee?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Päässä vaan kaikuu sanat, itkettää koko ajan, oon vihainen koko ajan, nukun ihan paskasti, liikunta ei tuo hyvää mieltä, ei mikään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hävettää koko ajan, se lamaannuttaa koko ajan, koko ajan mietin miten jaksan elää huomiseen jne

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Damn okei after seeing random peoples nudes on reddit

Niiden kuvien perusteella vaikuttaa siltä että sekä miehet että naiset ei kumpikaan oo mun juttu, mutta miehet siedettävämpi. Ja nyt puhun vaan noista nimenomaisista kuvista. Sillee katoin muutamia molemmista. Naiset aiheutti järkyttävän oksetuksen, sellanen "hyi vittu, hyi saatana, ehdottomasti ei". Miehet aiheutti sellasen "joo no ei tääkään oo mun juttu mut enemmän silti kun naiset"

En tosin oikein usko että sitä voi yleistää jokaiseen miesyksilöön.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mutta nyt sentään uskon että ne kommentoijat on ihan päinvastaista mieltä mun kanssa. Tajusin et se on OIKEESTI mun mielipide. Mun mielipide joka on täysin päinvastainen niiden kanssa. Niin vaikea kun mun on sitä tajuta, niin ne oikeasti vaan on.. täysin päinvastaista mieltä mun kanssa. Ehkä ne on hulluja. Kommentit kuitenki puhuu puolestaan. Ei se kovin epäselväks jää, jatkuvasti jotain "i wanna wake up next to her" "i wanna lick you" "those breasts need sucking" niin selvä. Te olette sekaisin, mutta uskon silti. Mä oon ite vaan erittäin ei-suuntautunut naisiin, mut se onki mun henkilökohtainen ominaisuus. Mulle se on todellakin hyi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"siinä ei ole mitään jokainen näkökulmaa" no vittu näköjään ei kun ootte noin saatanan outoja

I'm this close to giving up 🤏🏻

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Se on sitten eri asia ja riippuu näkökulmasta haluanko sanoa että olen hetero (nainen), homomies vai andro (muunsukupuolinen).

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei tämä nyt mitenkään mun oloa paranna ollenkaan vaikka uskonkin tämän olevan vain mun henkilökohtanen mielipide. Mitä se mun tunnetta asiasta muuttaa. Ei mitenkään. Olo on karmea. On se silti ihan hyvä että en ihan täysin harhainen ole tällä hetkellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vittu oikeesti en mä voi näyttää tolta ku mul ei oo tarpeeks pienet t****🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮 ja binderia ei voi käyttää koko ajan. Haista vittu sit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"kolme lasta ei riitä 😭😭😭😭😭 pakko hankkia neljäs 😭😭😭😭 yhyyyy😭😭😭😭 kuolen jos en saa neljättä lasta 😭😭😭😭😭 kuinka mä ikinä selviän😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭"

Ylös Pohja