Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Mä en myöskään usko et mä oon ollu elämässäni vielä kertaakaan onnellinen joten se oiskin aika omituista jos joskus olisin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Rakastan silti tota yhtä niin paljon etten voi taas sanoin selittää et sinänsä ihan sama jostain dysforiasta voin keskittyä vaikka hänen ajatteluun (toimii salee)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis mä kyllä olin siitä enemmän paskana ku kenestäkään muusta koskaan, jos fyysisesti lasketaan vaan. Koska tää ei oo edes mikään vale mut en ikinä kertaakaan elämässäni oo ollu ihastuksesta yhtä fyysisesti paskana ku siit. Paskana kyllä sinänsä mutta puhun nyt ihan vaan siitä mun fyysisestä tilanteesta sillon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hyvä jumala kukaan ei ikinä aiheuttanut noin järkyttävää unettomuutta ja syömättömyyttä, ei ikinä elämässäni, Eunkwang ja hoi aiheutti molempia tai ainakin unettomuutta mutta ei yhtä paljon. Tosin kyl se yks kerta hoin suhteen mä oikeesti mietin et miten tästä selvitään ku katoin instasta jotai kuvaa ja sit se unettomuus oli kyllä niin.. voi luoja

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ok huomasin, reddit on aiheuttanut pelkästään ikäviä asioita mun elämässä. Onneksi nykyään oon siel vaa tosi vähän. Mut ei se auta siihen että se on aiheuttanut ne ikävät asiat jo ja en voi unohtaa niitä esim

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mistä apua?
Jos oireet haittaavat arkeasi, on tärkeää hakeutua ammattilaisen puheille (työterveyslääkäri, yleislääkäri tai psykologi). OCD on hoidettavissa oleva sairaus, ja oikeanlaisella terapialla (kuten kognitiivinen käyttäytymisterapia) ja mahdollisella lääkityksellä on mahdollista saada oma "minuus" takaisin ja vähentää pakko-oireiden vaikutusta elämään

En oo vieläkään hakenu apteekista niitä lääkkeitä. Harmi kun opamox ei varsinaisesti auttanut siihen .

Ylös Pohja