Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
"onhan tää nyt ihan selvä"

Jaa mutta keittiöpsykologia nyt ei välttämättä oo aina se totuus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Huutista vielä siitäkin kun tarvitsee niin.. voimakkaasti.. seksiä sen kans (hoon) vaikka toisaalta se ajatus on pahinta dysforiaa taas mitä on

Idk but there's something there

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Miten ihminen voi mennä näin sekaisin? Mitä mulle on oikee tapahtunu et oon menny näin sekaisin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kaikkia ei voi auttaa niin paljon kuin apua tarvitsisivat eikä varsinkaan jos moniongelmaisia vailla itse pienintäkään mielenkiintoa tehdä siitä auttamisesta omaa osaansa

Niinpä, mä en tee omaa osaani ainakaan. Eli siinähän itket kun tuska vaan jatkuu. Tän mä opin jo aikoja sitten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Eli turhaan terapiassakaan juoksen kun en tee muuta kuin käy siellä. Kotonakin pitäis tehdä jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kirjaimellisesti läski äijäkin (siis OIKEASTI läski, eikä mikään myunghoon korkeimmassa painossaan) näyttää paremmalta kuin minä. Totesin tämän kun katsoin yhtä alastonkuvaani ja sitten kuvaa tosi lihavasta miehestä rinnakkain. Kyllä se mies vaan mua paremmalta näytti silmissäni. Eniten siksi että rinnat pilaa kaiken, sillä tietysti rasvaa oli siinä mutta näyttäähän se ihan erilaiselta ja sekin jopa esteettisesti paremmalta, vaikka en siis sano että sekään oli mitään parasta mahdollista, mutta kyllä nyt mies on kuitenkin aina parempi. Niin kyllähän se vituttaa näyttää suoranaisesti hirvitykseltä siksi että on rinnat (ja tietysti lantio ja mitä näitä nyt on).

Onko tämä sitten tuon perusteella kehonkuvahäiriö? Ehkä. Mutta en nyt ainakaan mitään diagnoosia sellaisesta ole koskaan saanut. Enkä hoitoa paljonkaan, paitsi nyt tämä fysioterapia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei vittu.

Ensinnäkään en uskalla avata koko binder pakettia ilmeisesti pakko-oireiden vuoksi, toiseksi mua ei auta yhtään mikään muihin dysforioihin, joten mitä vittua mun on tarkoitus tehdä. Hormonit veisi tietysti tavallaan osan niistä dysforian aiheuttajista pois (ei kylläkään alapäätä vaan siihe tarvitaa tietty leikkaus) mut sit kai sillonki jatkuu se että näkee puheenaiheena sen jossain missä lie palstalla ja sitten samat oireet jatkuu vaikka itellä ei enää oliskaan niin. Huom, enää. Joten mitä se auttaa kun kyseiset asiat on ikuisesti osa mua. Ei historiaa kukaan pyyhi pois. Se on aina osa sitä ihmistä, identiteettiä. En muutu aidosti yhtäkkiä toiseksi henkilöksi sillä että aloitan hormonit ja otan leikkaukset.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Transsukupuolisten ihmisten taustoja tutkimalla on käynyt ilmi, että kaikkein voimakkain tekijä transsukupuolisuuteen on ihmisen mielenalue, joka on vääristynyt erilaisten syiden takia, niin ettei ihminen kykene hyväksymään omaa luonnollista sukupuoltaan. Transsukupuolisuus johtuu mielenterveyden aiheuttamista ongelmista ja vääristyneestä omakuvasta.

Näin se juuri on, mulla. Muiden ihmisten asiat ei oikeastaan mua kiinnosta sillä tavalla mutta mulla se on näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vasta 32v ainakin, mutta olenko jo haudassa vai elossa? Mielenkiintoista nähdä. Ja pelottavaa sillä pelkään kuolemaa yhä, ja pelkään tietysti tätä elämää myös

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kuka nyt ei elämää pelkäisi? Kuka nyt ei kuolemaa pelkäisi? Kuka nyt ei syntymistä pelkäisi, jos sitä voisi etukäteen pelätä siis?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Alle kolmekymppiset nyt voi hyvinkin olla mutta eiköhän se siinä 30 paremmalla puoliskolla ala tasottumaan

Ehkä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Fiilikseni:
Awkward The Office GIF

Ja siis, oon vieläpä yksilönä sellanen tosi hitaasti kehittyvä eli vaikka oon tän ikänen niin oon keskivertoa lapsellisempi (autismi?????) eliii.... Voi olla että oon vähän jäljessä mutta kai nää kaiken maailman hullutukset joskus loppuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Muistaisinpa asioita oikeasti hyvin eikä vaan silleen "no jotain tällästä tapahtui ehkä :D"

Esim. Se uimahalli muisto, habbo muisto (myunghoon) ja se 2018 myunghoon muisto

Ja tarkotan siis kokonaisuutena niitä asioita esim siihen habbo muistoon liitty paljon muutakin kuin vain hän tai sen tarkistaminen et menikse todella niin. Siihen aikaan liittyy hitosti muutakin mikä ois jännä muistaa. Myös se masatoshi muisto (se karate juttu) oli samoihin aikoihin. Oon lähes varma että se masatoshi homma oli 2009 kevät, ja se habbo jutska about 2007-2009. Voi olla 2006kin mutta epäilen kyllä. Eiköhän se tohon 2007-2009 sijotu. Huutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja siis TÄMÄ!!!!! tämä jos mikä kertoo lapsellisuudesta (autismista ehkä??????)

Kukaan normaali ei ajattele tollasia ja ei varsinkaan usko edes prosenttiakaan että se voisi tarkoittaa jotain. Mäkään en usko 100 % että se tarkoittaisi mutta välillä jonkin verran ja välillä en yhtään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
No lapselta ihan normaalia silloin mut jos vielä nykyäänkin ajattelee niitä hetkiä ja liittää ne nykyisiin ihastuksiinsa niin ei hyvää päivää

Ihan sama vaikka kuinka ne sopii niihin (a japanese guy, for example) ja vaikka kuinka ne on actually ollukin nimenomaan niistä (kuten myunghoon ja eunkwang)

Niiin eheeeei en mä usko mut kyl mä niitä juttuja silti ajattelen ja muistelen yhä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
En mä tiedä vittu. Musta on tosi hyvä jos tekee altistusharjotuksia mut miksei ne auta mitään. Musta on tosi hyvä että muut ihmiset puhuu siitä mikä on biologinen totuus eikä lähe kohtelemaan mua esim vaik miehenä tai neutraalina. Tai sen luulis olevan hyvä. Totuuden kieltäminen ei auta mua. Mut miksei se totuuden hyväksyminenkään oo auttanut? Miksi mua ei auta se että teen altistusharjotuksia, käyn suihkussa (ainakin silloin tällöin), teen liikkeitä (joka päivä, ja siihen riittää pelkkä kävely) jossa tissit liikkuu, koitan kirjoittaa noita sanoja sensuroimatta (jos sekään mitään auttaa). Katon jopa omia alastonkuviani joskus, vaikka se onkin tuskallista.

Minkä takia mua ei ole auttanut totuudessa eläminen niin sanotusti? Miksi mä en vieläkään kestä mun sukupuolta? Vaikka en kovinkaan paljon pysty pakenemaan sitä eli välttelemään, ja se välttelyhän oli juuri se paha kaiken kuulemani mukaan.

Ylös Pohja