Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Huhhu vaikuttaa kyllä aika selkeästi siltä että en tosiaankaan voikaan elää vanhaksi, sillä sukupuolidysforia ajaa mut kyllä itsemurhaan ennen pitkää. Koska fysioterapia ei tule auttamaan mua mitenkään, niin tiedän sen että kovin montaa vuotta tuskin tätä enää jaksan. Joten ainut uskottava vaihtoehto on itsemurhaan päätyminen.. tai itsemurhayritykseen. En missään nimessä usko että tulen elämään esim 20 vuotta, tuskin kymmentä. Aika varmasti alle sen. Oikeastaan alan jo elämään sillein että tiedän etten elä pitkään. Jos kysytään tulevaisuuden suunnitelmista niin aion vastata ettei mulla ole sellaista sillä tiedän kuolevani melko nuorena. Enkä muutenkaan ala mitään miettimään et millasta sit on jne. Mä uskon vakaasti et elän enää alle 10 vuotta. Yksinkertaisesti tää tauti on sellainen ettei siihen ole olemassa mitään hyvää ennustetta, joten kuolen siihen aika suurella varmuudella joidenkin vuosien kuluessa. On se periaatteessa helpottava ajatus kyllä kun kaikki on valmiiks ajateltu ja tietää ettei nyt sentään ihan montaa vuosikymmentä tarvi tätä enää kestää.

Mut et joo, kannattaa miettiä sitä ne jotka on tästä aivopesusta vastuussa, et kannattaako sairastuttaa nuoria tähän mielen sairauteen. Transpositiivisuutta levittämällä saattaa levittää samalla itsetuhoisuuteen johtavaa "ajattelumallia" jota ei välttämättä enää saa pois päältä myöhemmin. Ja itsemurhat lisääntyy. Mutta mikäs siinä. Yhteiskunnallisesti toisaalta hyvä että kuolen pois täältä ettei mulle tarvitse maksaa tukia sitä täyttä elinaikaa. Nytkin mulle maksetaan sairauspäivärahaa. Tai no, luultavasti ne laittaa ne rahahanat kiinni joka tapauksessa about tän vuoden lopussa, sitä lääkäri sanoi. Et ei mulle kyl niitä muutenkaan maksettais.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mut juu, ne joilla on jo valmiiksi mielenterveysongelmia esim lapsesta saakka, ne tietysti tarttuu transhommaan ja dysforiaan kuin takiainen. Tai dysforia tarttuu niihin oikeastaan. Tää ei sisäsyntyistä ole mut se on jostain syystä tarttunu matkan varrella siitä syystä että oon aina ollu altis sellasille asioille koska oon ollut about aina mielenterveysongelmainen. Mielenterveysongelmaiset ON alttiita tälle asialle ja must on niin sairasta ja vastuutonta väittää että asia ois jotenkin toisin. Tää maailma on oikeasti sairas. Katon kauhulla kuinka yhä useampi nuori sairastuu tähän samaan mihin minä, vaikka toivottavasti ja ilmeisesti moni tapauksista onkin sellainen että se jää vaan ohimeneväks vaiheeks. Toivottavasti mahdollisimman moni. Joillekin se sitten jää kuten mulle.

Mut sen sanon et jos näistä ei puhuttais halaistua sanaakaan, niin mun tilanne olis helpompi. Ei helppo mut helpompi. Se ois ainakin hiukan yksinkertaisempi. Eli kiitos vaan ihan vitusti. Saatanan sekopäät. Ei kai lgbai mitään haittaa mut t on yks vitun syöpä. Kuulostaa sametilta mut totta se on. En ikinä enää äänestä vihreitä tai vasemmistoa tai sdp:tä, hetkinen, en oo koskaan tainnut äänestääkään niitä. Tosin ihan sama, mun kohdalta peli on jo menetetty. Kuolen muutenkin pois pian. Alle 10 vuotta enää sit oon poissa, sen tiedän. Pelottaa kyllä mutta sille ei voi mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja ehkä taivas saattaa olla olemassa, ehkä. Ja ehkä se on itsemurhaajillekin avoinna. No, kai todennäköisimmät vaihtoehdot on että pääsen taivaaseen lepäämään vihdoin ja olemaan onnellinen, tai sitten vaan lakkaan olemasta. Siihen että joutuisin helvettiin on aika vaikea mun uskoa. Tai sitten synnyn uudelleen (vaikea uskoa) tai must tulee kummitus tms. Mut eiks kummituksetkin oo taivaas mut ne tulee tänne vierailee. En tiiä miten noi toimii.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"itsemurha on suurta itsekkyyttä" ei haittaa yhtään. Mua helpottaa kun mä tiedän että mä oon pois täältä 10 vuoden sisään. Mua helpottaa ku mä ajattelen et mun elämä jää suhteellisen lyhyeks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mul ei muuten jossain vaiheessa ollu mitään ongelmaa käyttää hameita, eli tääkin on opittu ajattelumalli ja opittu ahdistuksen aiheuttava tekijä. Mistäpä muualtakaan kun transpiireistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vittu nää tyypit on ihan sekoja

"Mastektomia auttaa sun oloon"

Ai? Entäs kun mastektomiaa ei saa jos voi tarpeeksi huonosti? Mikäs sitten auttaisi siihen oloon? Nää kuvittelee et korjausprosessi on joku vastaus ongelmiin, ei helvetti. Päinvastoin.

Ylös Pohja