Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968

"I dont wanna be medicated" lmao but thats what i am and thats what I'm gonna be

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Näin ton KAUAN sitten ensimmäisen kerran i cant believe how long ago it was

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ensi kerralla kun mul on mikä tahansa aika (no melkeen mikä tahansa, en nyt hammaslääkärissä ala näistä esim puhumaan sen enempää) niin sanon että alotin brintellixin mut mul alkaa oikeesti jaksaminen hiipumaan ihan toden teolla, et mä en kestä enää. Jos se ei oo auttanut siihen mennessä kun on seuraava aika. Sanon että oon ihan vitun epätoivoinen ja en kestä enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä oikeesti mietin et onkse fysioterapia ees sopiva tähän ku alkaa vaan tuntuu siltä ettei sil oo mitään tekemistä asian kanssa mut joo ok

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mitä tekemistä sillä on dysforian kanssa että tekee jotain tollasia harjotuksia, en nää sitä ainakaan vielä ihan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ainakaa ei oo muute vielä tullu sitä samaa ku sertraliinista tuli

Eikä muutenkaan mitään normaalia voimakkaampaa kuvotusta tms

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sitähän mulla on koko ajan ollut, mut et ei siis normaalia voimakkaampaa. Refluksin kanssa kun elää niin se kuvotus on ihan normi arkea

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
I would strongly appreciate it if we as a society, everyone on this earth would stop talking about genders. Like, just stop. Is it that difficult. I guess so.

Like especially stop talking about w****, which I'm not part of by the way.

I dont care. I dont care. I'm nb. I just don't care anymore. I dont give a shit. I'm nb. I'm done with this. I'm just done. I'm just fucking done for the rest of my life now. Sure I'm nb. I just don't wanna live, at all, not even for a single day.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Socially i can be non-binary

I cant be non-binary in any other way though.

Okay, i got they/them pronouns in my ig. Ok my ig name is neutral. My real name is..... Not neutral. My nickname is..... Maybe ? Not neutral? Not sure about that really. People misgender me, almost everyone i meet. My legal gender is wrong. Joten no...... Aika huonosti se sosiaalinen transitiokin menee mutta at least jotain.

Odotan sitä että suomeen tulee kolmas laillinen sukupuoli mut sit kun se tapahtuu katotaan vaihdanko sen vai onko se taas ihan liian vaikeaksi tehty. Mikä vittu siinä on et sitäkin ei voi tehdä vähän helpommaksi. Pitää kirjottaa joku saatanan essee ja kaikki vitun henkilötunnukset vaihtuu. Miksei samantien vaan tehä henkilötunnuksesta kokonaan neutraali.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
No ei sillä ettei se tunnus tois mulle dysforiaa mut niinku jos siit koko konseptista tehtäis neutraali

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"”Jos juridisen sukupuolen käsite säilytetään, on välttämätöntä ottaa käyttöön ei-binäärinen muu-sukupuolikategoria niille, jotka sitä tarvitsevat ja haluavat”."

Niinpä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"haluan kaikille vain sukupuolieuforiaa" hyvin sanottu, no niin minäkin haluaisin. Huoh...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Muunsukupuolisuus onkin ainut mistä sitä sukupuolieuforiaa saa harmi vain että se ei voi olla ihan läheskään tarpeeksi totta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mun on vaikee ymmärtää miten edes voi olla olemassa sellanen asia kun dysforia. Siis..... En ymmärrä miten sellanen kehittyy. Ihmisenä jolla on se, niin en ymmärrä miten se on mahdollista. Jotenkin ei nyt ikimaailmassa luulis sen olevan niin iso asia edes.... Mut näköjään se vaan on koska oon... No.. henkisesti vaan ihan vitun idiootti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"You can be non-binary and not experience gender dysphoria"

This would be so ideal.

Or just be cis, of course. But it doesn't matter. Cause like i said the problem isn't being non-binary itself, it's the fucking dysphoria that makes me want to OFF MYSELF. come on.

Ylös Pohja