Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Nyt sitte vaa kuuntelen podcastei ja musiikkii ja turrutan elämää sillä tavalla ainakin aamuun asti ja sit alkaa taas se helvetti ku pitää olla tekemisissä muiden kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja nukkuminen? No, se tapahtuu varmaan vasta päivällä ku oon valvonu joku 15h varmaan vähintään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Haluun vaan pyyhkiä muistini (=kuolla) ja painuu helvettiin (=kuolla) ettei tarvi enää ketään nähdä. Mieluummin ne jäis tänne itkemään kun että mun tarvii enää nähdä niitä tässä tilanteessa. Kaikki vaan huutaa mulle ja on huutanu jo yli vuoden niin mitäpä siinä sitte.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oikeen toivoisin että kuolisin ja ne sais jäädä tänne mukamas "itkemään" ja "suremaan"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut se oli ihan oma valinta hankkia lapsi, ettepä laskenu sen varaan et siit tulee hyödytön turha kusipää joka vaa itkee ja huutaa ei osaa tehdä mitään ja vaikeuttaa teidän elämää vielä aikuisenakin, niin ois kannattanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa etukäteen. Jos ei vittu 3 muksua riitä niin sit saa syyttää vaan itteensä omista valinnoistaan. Vitun pällit. Tyhmyys kun päässä on niin sitten ite saa siitä tyhmyydestä kärsiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Aiheutittepa siinä samalla mullekin paskan olon tuomalla mut maailmaan että kiitos siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sen takia että sain vittu elämän niin sen takia nyt sitten juostaan pari kertaa viikossa (jos pystyy) jossain vitun hoidossa tai "hoidossa"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tyyny ja paita ihan räässä ja kyynelissä, en aio syödä mitään ja kaiken heitän vaa vittu pois

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Muutan toiselle puolelle Suomea ja kuolen sinne. Kun vaa saiskin kämpän jostain ja sais rauhassa yksin kuolla sinne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä haluun eroon mun perheestä. Vaan kauas niistä enkä pitää mitään yhteyttä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En pidä enää edes mun perheestä et seuraavan kerran ku joku hoitaja kysyy "no mikä elämässä on hyvää? Onks sun perhe sulle tärkee?" Nii vastaan että ei valitettavasti ole.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Viime kerrallahan se kysy sitä mut nyt oon nii täynnä näit ihmisiä ja nekin selvästi mua. Mut sit ne ei edes anna mun poistaa ongelmaa eli itseäni? Haluutte siis nukkua rauhassa jne ja olla rauhassa ettekä jaksa jauhaa näit, no jos mä poistaisin ongelman eli itseni niin sit ei olis ongelmaa enää, sit kuitenkin sanot että en saa tappaa itteeni muka? Selvä. Loogista. En ymmärrä logiikkaa yhtään tässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sitte ku sanon et voin olla yksin tuol huoneessa koko ajan nii sanotaa ei sun tarvii?

No mitä te sit oikeen haluutte? Eihän tosta selvää ota.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sit pyydetää anteeks jälkeen päin no selvä mutta eipä se anteeksipyyntö enää auta yhtään mitään ainakaan mun oloa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tiedän että olen käyttäytynyt huonosti mutta en oo koskaan muutenkaan osannut tehdä mitään muitakaan oikeita valintoja niin siinäpä se

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut joo sillähän siitä pääsis kun muuttais pois (jos osaisin) ja sit vaan kuolis sinne rauhassa. Hankkii jonku kerrostalokämpän ja hyppää parvekkeelta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä oon niinku ongelmien juurisyy joten minkä takia mua ei haluta sitten päästää pois täältä kun mä aiheutan ne kaikki ongelmat ja paskat asiat muille? Niin minkä takia sitten ei saa? Mullekin tulis parempi mieli kun saa lähteä täältä ja ei tarvitse enää olla se ongelmien juurisyy ja se kuka aiheuttaa kaikkien muiden ongelmat, sen lisäksi mun oma tuska loppuis muutenkin joten en näe muita kun hyviä puolia tässä. Mutta nyt jos avaan ton parvekkeen oven ja yritän hypätä parvekkeelta niin mä luulen että joku sen huomais ja sitte tulis vaan lisää huutoa niin en viitti sitä tehdä kun en oo yksin. Jos yksin olisin niin sitten ehkä. Vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Vituttaa. Sitten huomenna pitää taas lähteä ÄIDIN kanssa jonnekin vitun keskusteluun hoitajan kanssa ja sit mua taas vaan vituttaa kaikki (luultavasti) mitä se hoitaja lätisee siellä. Sehän riippuu ihan siitä että millanen se keskustelu on mut todennäköisesti. Kato kun mä oon tämmönen asennevammanen joka vihaa kaikkia niin vaikeepa mua on auttaa. Ei oo toiminu brintsukaan yhtään viel.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sillon pitäis just vaan eristää ittensä muista eli asua yksin, jos osais hankkia sen, ja vaikka no joko kuolla tai sit vaan asua siellä yksin täysin erakkona ilman juurikaan ihmiskontakteja, koska jos on noin luonnevikanen niin kyl pitäs tehä palvelus muille ja poistaa ittensä, kun en mä tästä muuttuakaan osaa enkä halua niin mieluummin kyl kuolisin, jos mun vaan annettas tehä se.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut en haluu vaan tehdä sitä jos en oo yksin, koska mulle huudetaan sitten muuten lisää.

Sit kun oon seuraavan kerran yksin pidemmän aikaa (mikä on.. ei koskaan?????) niin sitten voisin hypätä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mutta kun ei mun näköjään anneta olla nyt yksin. Nii. Ja mä nimenomaan haluisin olla yksin et sais olla edes rauhassa jos ei mitään muuta.

Ylös Pohja