Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
En tiedä monesko päivä on 3 viikon päästä mut.

1. Kesäkuuta on viikko.
8. Kesäkuuta on 2 viikkoa.
15. Kesäkuuta on 3 viikkoa.

Okei 15. Kesäkuuta vois olla sit hyvä itsemurhapäivä jos se ei satu oleen tarpeeks hyvä päivä vielä.

HAHA. kuinka sattuikaan. Olikse 15. Kesäkuuta 😂 sama ku hwansungin kuolinpäivä. Ihan sattumalta.
Selvä homma, en osaa poistaa tätä viestiä täältä mutta lupasin sosiaalityöntekijälle että jos en saa sitä poistettua niin sit laitan jonku varmistuksen että ei tarvitse olla huolissaan en aio toteuttaa sitä huoh. Juu tuskinpa aion koska kaikilla on niin kova halu pitää mut elossa niin olkoon sitte niin. Enpä ollu tota nyt edes miettinytkään tässä.

Vois kyllä poistuu täält foorumilt jos jaksais mut katotaa nyt. En valitettavasti saanu poistettua noita viestejä niin tässä nyt sitten se jokin varmistus.

Mut voin sanoo et lähinnä vituttaa tollanen sosiaalityö. Ei tarvitsis puuttua mun asioihin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ihan kival varotusajallaki soittivat, tieto puhelusta tuli alle 10 minuuttia ennen puhelua. Kiva jos oisin ollu sillee että kukaan ei ois vastannu siihen jos en ois huomannu, sit se ois kuulemma joutunut soittaa hätänumeroon :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Siis mä wn tiiä että aiheuttaako mielialalääkkeet (alotus) nyt sitten oikeesti sitä suunnitelmallisuutta jollain tavalla enemmän siihen, ehkä, koska nyt toi on vähän väistynyt se akuutein voisko sanoa näin. Ihan helvetin paha olo tietysti mut et ei mul ollu nyt sitä varsinaist tarkotusta toteuttaa sitä enää. Et mietin jos se liitty siihen alkuun et se meni vakavammaks ja suunnitelmallisemmaks. Ja nyt kun on vähän pidempään taas käyttäny niin se ei oo samanlaista ehkä enää mut paha olo ei tietysti oo lähtenyt hevonvittuunkaan minnekään pois.

Tai siis sitähän mä oon paljon kuullut että ne aiheuttaa alotuksessa sitä. Niin oli sertraliininkin kanssa, mut se oli lyhyempi aika mitä kokeilin sitä.

Tosin niin on ollut myös ilman lääkettä ehkä mut ei nyt ihan ehkä tolla tasolla. Tai tuntuu että tossa olin ehkä enemmän tosissani kun yleensä. Tai aina oon ns. Tosissani mut silleen eri tavalla. Et se oli jotenkin niin.... Jep uskon et se johtu siit mielialalääkkeen alotuksesta koska nyt se on väistynyt enemmän, tosin paha olo ei oo väistynyt juurikaan yhtään. Joku sanoikin että siitä voi syöksyä totaaliseen itsemurha-alhoon. Et jotenkin ehkä se sitten voimistaa sitä itsetuhoista mielialaa. Voin kyllä sanoa että tän lääkkeen alkuaika on ollu varmaan elämäni hirveintä aikaa. Täysin sietämätön olo joka päivä ei tollasta voi kuvitellakaan jos ei tiedä millasta se on. Kohta vasta 2 viikkoa käytetty. Yksi ainut kunnon hyvä juttu aikaisempaan nähden niin nyt vasta oon alkanut nukkua kuitenkin taas enemmän, sellasta ehkä 10kin tuntia. Kun nukuin niin saatanan paskasti siinä ensin että vittu meinasin kuolla jo siihen. En saatana ois kestänyt enää kauempaa noin vähillä unilla, nyt sentään saa nukkua inhimillisempiä määriä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oon edelleen kyllä saatanan epätoivoinen että ei siinä mutta koitan odottaa lääkkeen vaikutusta rauhallisesti

"Rauhallisesti"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Naah toisaalta helpottaa ajatella etten ole mikään erityinen, nykyään joka toisella on jotain itsetuhoisuutta kuitenkin niin. Ihan perus tässä maailman ajassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tai ennenkin oli kyllä

Mut ennen ei taidettu kytätä näin paljon sitä kun nykyään. En usko että sillon mitkään sossut ois soitellu perään ja vielä tollasella tavalla ihan ku oisin tehny jotain väärin. Hmm.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Perkele toivottavasti tää itsetuhoisuus väistyy nyt ihan kokonaan tästä ettei enää tarvi kirjottaa mitään tollasta ettei taas tuu tollasta härdelliä. Tai jos joskus tulee sellainen niin sitten kirjotan ne kyllä ihan yksityisesti omalle itselleni :D en tosiaan taitais jaksaa tällästä härdelliä enää toista kertaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tbh olin kyllä melkoisen tosissani silloin mutta nyt se on laantunut se suora itsetuhoisuus tai mikä onkaan oikea ilmaisu. Äärimmäisen paha olo kyllä mutta ilmeisesti toi on laantunut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kaikki tuntui välillä jo melkein normaalilta. Siis mun entiseltä normaalilta, eli hirveää paskaahan se on, mutta kuitenkin eri kuin mitä tää on viime aikoina ollu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tai siis silleen että jaksoin jopa vaahdota huista niin onhan se vähän kai enemmän sitä entistä normaalia. En tainnut lähes koko tuona aikana vaahdota melkein yhtään, tai hyvin vähän, mistään tollasesta kun olin niin vihainen, paniikissa, ahdistunut, kertakaikkiaan sietämätön olo KOKO AJAN. nytkin on melko sietämätön mut 1 % parempi uskallan sanoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä oikeesti vihaan brintellixiä. Tähän mennessä se ei oo aiheuttanu mulle ku LISÄÄ paskaa. Jo siihen valmiiksi sietämättömään olotilaan mikä oli juuri ennen aloitusta. Paras olla sit ihan helvetin hyvä vaste sitten kun sen aika tulee. Korvatakseen tän saatanallisen trauma-ajan. Jonka takia sain taas lisää huutoa osakseni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Että taas ihan vitun iso kiitos brintellixille kaiken pahentamisesta entisestään.

Now the drugs dont work
They just make you worse

Ylös Pohja