Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
"Menophilia (sexual arousal associated with menstruation) is an extremely rare and obscure paraphilia"

Ai extremely rare 🤔 no joo, voihan se olla, se vaan tuntuu niin "yleiseltä" ku on lukenu paljon niit kommenttei nimenomaan in those spaces. Tai obviously ei oo yleistä mut silti selkeästi olemassa oleva asia et mä nyt en tiedä onkse EXTREMELY rare. But a minority for sure. Silti selvästi olemassa oleva vähemmistö i mean otherwise the whole word for it wouldn't exist. Some of those horny fuckers def like it a lot, ive seen it. Harmi vaan että mä en ikinä tuu seurustelee kenenkään sellasen kaa koska no se ei oo todennäköstä ja mä nyt muutenkin en paljoa harrasta seurustelua taikka seksiä. Nih.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut jos ikinä oon jonkun kaa ni toivottavasti tää on loppunu siihen mennessä koska muuten mä en välttämättä edes pysty

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja tbh mitä tahansa tapahtuukaa ni mun sydän kuuluu silti hoille (ja näille muille pälleille) eli siis jos jotain tapahtuu jonkun kanssa joka ei kuulu näihin ympyröihin nii idk mä tuun silti ajattelee niit vaa et en oikee nää sitä et voin olla ihan tunteel mukana siinä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut se rakkaudesta

En ymmärrä miten näin edes kävi, mitä vittua 2025.

Mut se mikä mua ahdistaa on, no, dysforia/fobia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Yritän olla kyllä keskittymättä siihen tunteeseen mut miten niiku voi olla keskittymättä ku constant reminders

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968

He will make everything better (i have to think so, jos en usko tulevaan nii kuolen aika kirjaimellisesti joten mun on vähän niinku pakko)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
my life story is interesting

Luulin et se oli interesting kun rakastuin yhtee heinäkuus 2022, mut sen jälkeen siit vast on tullu interesting

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
millon tää loppuu en vieläkään voi lukea tekstiä jossa on edes häivähdys feminismiä omfg

Pelkkä sana patriarkaatti tms saa hirveitä trauma flashbackejä en kestä enää elää väärässä sukupuolessa kiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tai siis joka tapauksessa pointti sen näkemisessä oli se että siin näin just sen ettei se helpottais mun oloa ollenkaan. No ainoastaan sillä tavalla että ei olis ENÄÄ tissejä eikä ENÄÄ, no, you know

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
jos totta puhutaan en voi uskoa et menofilia ei oo yleisempää, koska, no vaikka mulla onkin erittäin syvä fobia ja silleen mutta silti se on niin sillä tavalla seksuaalista että jotenkin luulis et useampi mies pitäis siitä. I mean it's pretty sexual if something has anything to do with a vulva. Tai sit oon vaa lukenu noit kommenttei niin paljon et nään sen inherently seksuaalisena ja ihmettelen miten muut ei 🤡

Ylös Pohja