Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Jolloin alat uskoa et se tapahtuu oikeesti jonain päivänä

Ja sit alat melkein itkeä onnesta vaikka oikeesti oot ehk vaa delusional

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"Eräs mies sanoi mulle kerran, ettei ole mitään kiihottavampaa kuin kaunis nainen jolla on kuukautiset."

On näitä siis Suomessakin 💀👍🏻 mietin että jos teen tästä seksuaalisen asian mielessäni niin pääsenkö yli siitä joskus??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
29. Lokakuuta 2024 :D :

"Suurimmalla osalla tuskin on niin ettei pysty edes ajattelemaan aihetta tai lukemaan siitä kun alkaa itkeä koska häpeän tunne on niin voimakas ja se ahdistus on ihan suoraan sanottuna sietämätöntä etten edes tiedä miten sitä kuvailis. Cringeintä mitä oon ikinä tuntenu. Jotain niin hirveetä psyykkistä kipua. Ihan vaan se nöyryytyksen tunne jota en oo ikinä tuntenut mistään muusta yhtä vahvana."

Nii. Salli mun nauraa. Siis no tota, täl hetkellä PYSTYN nauramaan mut oi luoja kun tuntuu edelleen vaikeelta. Taivas että on vaikea päivä omistaa pää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
huutista kun 2 vuotta tää on ollu niin suuri stressin ja psyykkisen kivun lähde

Yli 2 vuotta ja kauemminkin mut niiku tää aika

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Siis jotenkinhan i think i will overcome this mut?? :D vaikee kuvitella et se ois joskus niinkun... Että tää jotenkin.... Niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En usko että voi olla ees niin että "no mä vaan oon trans niin siks en koskaan voi olla normaali enkä koskaan voi saada minkäänlaista kasvutarinaa tän asian suhteen"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Jotenkin sen on pakko ajan kanssa alkaa menemään niin että alan suhtautumaan siihen eri tavalla. Pakkohan sen on muuttaa jotenkin muotoaan. En jaksa uskoa että voin koko elämäni olla näin aivovammainen. Mutta periaatteessahan oon ollu koko tähänastisen elämäni koska vaikka ongelma ei ollut niin iso silloin niin en koskaan oo suhtautunut mitenkään ihan ookoosti siihen paitsi ehkä joskus lyhyitä kausia ja en aina oo ajatellutkaan tietty asiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Asiasta toiseen damn hot yks mies joka näyttää timpalta

Sillee TAVALLAA emt tavallaa ei mut idk mul on nyt joku ongelma myunghoonin takii oon varmaa kiimanen jotai random miehiäkin kohtaan ööh okei

Noni se siitä

Ylös Pohja