Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Hyi uutiset vittuun taas tuli liikaa sukupuolijuttuja ihan kun en olis ollu tänään tarpeeksi sekasin. Mul lähtee järki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
I Guess GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä pakahdun koko ajan ja joka päivä ja tuntuu silt et oon vaa tyylii löytäny yhen elämäni suurimmista rakkauksista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja miten mulla voi luisuu fobiadysforiat siinä vaiheessa taas pahaks kun en ajattele tai en oo tottunu. Koska nyt kun tuntuu etten oo taas tottunu siihen niin sitten mulla tulee paniikki tuntemuksia enemmän

Tai silleen et nyt tää menee taas pahemmaks jotenki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Hetkeksi ummistaa silmänsä ja koittaa hengähtää sit kohta ollaanki jo taas ihan jossain MITÄ VITTUA NYT TAPAHTUU tunnelmissa

oikeesti ei tossakaan taas mitään vittu ku yhtäkkiä olin jo taas sen instagramissa ja huomasin kattovani niit vanhoja videoita siinä ja se tunne iskee niin vahvana vasten kasvoja että ei tiedä mitä tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mikä se oikeesti on koska

Niiku

Oho mä rakastuin siihen. Jaa. Ja sitte nyt huomaa sen kuinka se vaan tulee takasin ja en saa sitä enää yhtään aivoistani pois ja itkettää koko ajan. Miten se voi olla noin äärettömän suuri rakkaus. Koko ajan mietin sitä. Tää on pysyvää. Selvästi. En mä sitä unohda. En mä saa sitä pois mun vitun systeemistä fr 😂 ja uskon taas ihan täysillä siihen että nää tietyt asiat oli totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä en tiedä mitään muuta kun sen että mä en saa sitä pois, ajattelen sitä koko ajan, oon koko ajan sitä mieltä että se on niin maailman suurin rakkaus mulle ja voi vittu onko pakko.

Liikaa.

Mut ei sillä ettei tätä ois tapahtunut jo sillon aiemmin. Vittu en tiiä mut miten tän pukis sanoiks. Sellanen tunne että se on ........ Ööööö..... No koska se on myunghoon. Niin se on erilainen kun muut (muka). Ai eri asia ku hoi 🤡 mut siis tietenkin koska jokainen ihminen on ihan oma tapauksensa. Mut se että tää ei mikään kevyt rakastuminen oo vaan mä tiedän et mä..... Mä en sitä unohda ikinä. Itkettää pelkästään sen takia miten paljon voi jotain ihmistä rakastaa. (Onko kaikki kotona) Mut joo nyt tää käy järkeen et miks sellane juttu tapahtui 8 vuotta sitte. Siit tuliki elämäni isoimpia rakkauksia koskaan. Sillo en vaa tuntenu sitä ihan vielä samalla tavalla sitä tunnetta vaikka tiesinkin (jostain syystä) että tuun seurustelee sen kanssa. Enkä vieläkään ymmärrä mistä sen tiesin. Tai sit se ei pidä paikkaansa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oishan mun pitänyt tietää et se on suurimpia rakkauksia koska jos kerran toi seurusteluajatus siit tuli nii ois se pitäny arvata et ei se silloin turha tuu olemaan.

Mut sillon oli jørn vs Myunghoon juttu koska aattelin jørnii sit olin et no mut entäs se jonka kaa tuut kuulemma olemaan 🤡 (eli myunghoon siis)

Pakko uskoo. Ei tollast voi tapahtua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Omfg my stupid guy ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭😭

Ylös Pohja