Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Ihan sama joku vitun juhannus menee samaan tyyliin ku vappuki meni, lähinnä itkiessä ja oottaessa kuolemaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ei oo mitään vettäkään tässä nii ei oikee voi hukkuakaan

Ehkä "onni" mun kannalta että meillä ei oo mökkiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Also mun mielestä outoa koska 15.6. must tuntui et oisin kattonu muka pitkästä aikaa myunghoonista jotain mikä ei alkuunkaan pidä paikkaansa koska olin kattonu myös 14.6. ja 13.6. ainakin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja muutenkin siinä 13.6. kirjotin sen in love asfuck joten siin oli se vidi ja öö nii. Eli mitä vittua tää nyt taas on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Hyi.

Anyways.

Eunkwangil oli ensimmäisen vuoden aikana jo 31 muistiota voi terve oikeesti ja hoilla menossa vasta nro 4, vaikka ei ihan vuotta oo vielä mennykään. Myunghoonista taas en edes tiedä pitäiskö vuos laskea ens lokakuusta vai ens huhtikuusta 😀 vai kenties syyskuusta 2019 😭

Ja huono olo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Se on ollu niin pitkään mun elämässä että :D :3 mut en vaan tienny siit mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Muistin vain siitä kuvasta et täst oli joku juttu mut en muistanu kunnol mikä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Nii kukaa muu ei oo kyllä yhtä harhainen kun minä. Siis siinä mielessä että muistelen noit kaikkia juttuja, uskon niihin (jossain määrin) ja tavallaan elän siinä käsityksessä että yliluonnollisia asioita ois muka olemassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oon eläny siinä harhassa varmaan siitä lähtien nyt kun muistin sen Eunkwang jutun marraskuussa 2022. Ja siis tietty sillon kun se ite juttu tapahtu 2020 nii uskoin siihen aika vahvastikin. Ja tietysti 2018 uskoin mh juttuun aika vahvasti (JUNAKUVA). ja tietty varmaan sillon lapsenakin uskoin niihin juttuihin (esim Masatoshi paitsi en tiennyt sen nimee sillon ja ei se välttämättä ollu siit mut jostai japanilaisest vaa)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja muistan vieläkin kuinka ajattelin naimisiinmenoa sen tyypin kaa sillon (se japanilainen)

Ja ajattelin EHKÄ että apua en haluu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut outoo ku on (tällee näköjää) koko elämänsä uskonu noihin juttuihin lapsesta asti. Mut sit välil niit ei oo kyl miettinykää tai on ollu paljonki sellasta etten oo miettiny nii en ehkä oo uskonu sillon enkä oo ees muistanu tai miettiny välttämät niin. Silleen. Mut nyt en sit tiiä enää mitä pitäs ajatella ku näit juttui on paljastunu tälleen sen jälkeen kun oon ihastunu niihin tyyppeihin koska tietyl tapaa en ollu sillon masatoshiin ihastunu, myunghooniinkaan en, ainakaan syvästi, eunkwangiin en, hoihin en ainakaan syvästi ja jos olinkin vähän edes niin en tiennyt että se oli siitä. Nii sit nyt ku nää jutut on vasta tapahtunut nii sit oon vasta tajunnu et aa no nää oli noist tyypeist siis ja niiku öö sillee häh?????????????? Koska pitäiskö noihin nyt uskoo vai ei ku niitä on tapahtunut koko elämän ajan. Ainii ja se a juttu. Ja se oli kans sillee et se ei ollu mikää tulkinnanvarainen edes vaan se oli tasan siitä ihmisestä. Se ei oo voinu ees tarkottaa ketään muuta. Mut se oli joko pelkkä tuleva ihastus TAI poikaystävä. Sitä en tiennyt sillon. Pohdin sitä sillon oliko se enemmän kun ihastus ja en tiennyt. Vuonna 2014. 10 vuotta ennen kun se tapahtui.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
No vähintään toi a juttu oli niin saatanan epäilyttävä että jotain yliluonnollista siihen liittyy. Harmi vaan että en koskaan sillon v. 2014 tiennyt oliko se vain ihastus (tapahtu jo) vai poikaystävä (ei tapahtunut ainakaa vielä).

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja koulu oli kai vasta alkanu. Mä luulen että se oli elo-syyskuuta. Ehkä. Ainakin ennen mitään marraskuuta se oli. Pakko olla. Koska se oli syksyä enemmän. Syksy/kesä. Heinäkuu 2014 ei tietty oo voinu olla mut elokuu 2014, syyskuu 2014 todennäköisimmin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut en tienny kuka a oli

Ja ajattelin epätoivoisesti voisko se tarkottaa S:ää jotenkin (s oli yks opettajista tai silleen no niih kummiski)

Ylös Pohja