Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Muista pitää olla kiitollinen koska et oo Ukrainan sodassa niin silloin sulla on kaikki hyvin!

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Kumpi on pahempi, skpl vai.... Tää aikaisempi ongelma? Joka jatkuu edelleen? Yli 20 vuotta?

Taitaa olla loppujen lopuksi yhtä pahoja. Ei uskois mutta näköjään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
"todennäköisesti tää ei mikään ihmelääke oo joka ratkaisee kaikki ongelmat"

No tota? Jos se ratkaisis edes yhden mutta kun ei? Vai minkä takia mä sitä syön jos se ei ratkaisee yhtään mitään?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Aika sama kun ei söisi koko lääkettä ja nyt alkaa ihan oikeasti jo tuntua siltä et koko homma on lääkefirmojen kusetus ja sen ei oo tarkotuskaan auttaa, kusettavat vaan minkä kerkeevät. Alan kohta jo oikeesti uskoa siihen että toi on pelkkä lumelääke eikä se voi edes auttaakaan. Vaikka niin sitä mulle hehkutettiin että "alotas nyt se lääkitys jo"

Samainen lääkärikin vielä et "jos vointisi on noin heikko cipralexin aloittaminen olisi ensiarvoisen tärkeää"

Sitten "todennäköisesti tää ei nyt mikään ihmelääke oo joka ratkaisee kaikki ongelmat " ahaa selvä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oon oikeesti ihan helvetin pettynyt tähän koska sillon kun alotin niin luulin että se auttaa 2 viikossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Brintellix (vortioksetiini) alkaa yleensä vaikuttaa 2–4 viikossa. Ensimmäisiä merkkejä mielialan kohenemisesta tai ahdistuksen lievittymisestä voi kuitenkin ilmetä jo ensimmäisen viikon aikana.Lääkkeen täyden hoitovaikutuksen saavuttaminen vaatii usein 4–8 viikon säännöllisen käytön.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Tässähän alkaa ihan jo kaivata huhtikuuta, enpä olis uskonut. Sekin oli paljon parempi kuin nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
En voi käydä suihkussa, en voi kuunnella musiikkia, en voi tehdä mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Also oon alkanu kestää lääkityksen jälkeen nälkää huonommin joten voi olla että tuun lihomaan. Toistaseks oon kyl viel 64 joten en oo lihonu enkä laihtunu. Mut 65 en oo ollu niin pitkään aikaan et siit vois sanoo jo et se ois pieni painonnousu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Kyl oon jo hyväksyny sen et mä en täst ikinä laihdu. Mua ei oo tarkotettu muuks ku läskiks näköjään niin niillä sit mennään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Onneks on olemassa läskien ihailijoita (vaikka en seurustelekaan koskaan mut muuten vaan)

Ylös Pohja