"Nyt vkonloppua päätin , että helvetti , ei kukaan tässä maassa , jossa sairaita ei hoideta , minua vankilaankaan pistä siitä , että otan joka ilta 1/4 , että saan edes kesästä nauttia enkä tunne pelkoa , itkua kurkussa , ahdistusta tmv. Kysykööt lääkärit mitä tahansa tai sanokoot , mutta olen myös ihminen, jolla on tunteet ja haluan edes jonkinlaisen elämän arvoisen elämän."
Miten jollain voi oikeasti auttaa opamox 😂😂😂 herra jestas ei voi ymmärtää
Ite en oo mitenkään koukus kun se tuskin edes auttaa ja yleensä tulee otettuakin vaan sillon jos äiti ehottaa
"Otaksä sen opamoxin"
"No ei se auta mut voin mä ottaa"
Lol se sitä enemmän mulle tyrkyttää