Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
"A 36B bra is generally considered average or on the smaller side of medium"

Ok but why does it feel so goddamn big i wanna throw up

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
36B means small tits on a chubby woman.

Small? I wish. Why isn't it small enough then? Ja miks mun binder koko on sit L :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Pääsin polille, vaikka olin työkyvytön, mutta en saa diagnoosia, koska olen työkyvytön. Vaikka kävin siis tutkimusjakson aikana 2 vuotta terapiassa (kodin ulkopuolella), kahdessa eri kuntoutuksessa joista toisesta oli jäljellä muutama käynti kun olin päässyt polille ja toisen aloitin vuotta myöhemmin ja kesti puoli vuotta (kodin ulkopuolella), harrastan cosplayta ja käyn tapahtumissa kerran vuodessa (kodin ulkopuolella), käyn joskus ystävien tai sukulaisten luona yökylässä (kodin ulkopuolella), asioin kaupassa, postissa jne (kodin ulkopuolella)

Ei siis riitä mikä tahansa kodin ulkopuolinen tekeminen vaan pitää olla esim kokopäiväistä opiskelua, työkokeilu, kuntouttava työtoiminta tms.

Huutista.

No jos totta puhutaan niin noista työkokeilu tai kuntouttava työtoiminta olis ehkä mahdollinen, paras ois työkokeilu koska sitä voi huijata niinkun oon ennenkin tehnyt, paitsi että en ehkä voi koska sit ne kyselee mitä sä teet siel ja oon sillee ööö no siivoilen kaikkee 😂 viimekski lääkäri kysy tarkemmin ja olin et no ööööö... Öö. Kaikkee sellast... D: oon siis aiemmin pystyny vedättää työkokeiluil jonku verran mut en tiiä toimisko se täs tilanteessa tuskin,

Ehkä kuntouttava työtoiminta mut se ois aika hankalaa varmaan mut ehkä jos 2 päivää viikos ois mahollist nii se vois just ja just mennä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
EI VITTU SAATANA

kokeilin binderia ensimmäisen kerran koska tuntui että on pakko että kuolen muuten.

Koko M ja se ei menny edes hartioista niin että en millään helvetillä meinannu Saada sitä pois

Siis hartioista nimenomaan jumitti pahasti

Eli se pitää olla L tai XL

Miten se voi olla niin ettei se mene hartioista edes? Siis ihan siinä alussa se alko jo jumittaa pahasti

Nyt tuntuu tosi, tosi pahalta enkä pääse tästä yli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
You're all welcome, olen ratkaissut transsukupuolisuuden

Mun hypoteesin mukaan ei ole olemassa sisäsyntyistä transsukupuolisuutta. On tuskallinen transsukupuolisuuden tila, joka kehittyy vakavista oireista. Tiedetään että ainakin niin nuorilla kuin 4-vuotiailla voi olla isoja vaikeuksia ocd-oireiden kanssa, sillä näin videon 4-vuotiaasta ocd-lapsesta. Eli tälläistä on aivan pienilläkin lapsilla. Itelläkin alle 6-vuotiaana alkoi aika isot oireet jo. Niinpä kaikki translapset on todellisuudessa joko gender nonconforming (esim pojat jotka tykkää leikkiä nukeilla tai pukeutua mekkoihin, mikä pitäs olla täysin fine) tai sitten esim juuri jostain oireista kehittyneitä transsukupuolisia. Sillä itsekin tajusin että kun noin 2020-2022 oli se ocd oire että täytyi pakonomaisesti vaan selvittää oma sukupuoli-identiteetti (ja seksuaalisuuskin ehkä) niin oon saattanut vahingossa siinä vuosien aikana treenata omat aivoni siihen että nykyään tulee se automaattinen oksetus reaktio sitten, kun esim 2016-2019 tilanne oli paljon parempi. Ja siis 2020-2022 tilanne oli myös paljon parempi, kun se ei ollu niin usein eikä niin laajasti, mutta jos sen jälkeen on sitten alkanu vasta se kunnon kun ensin treenasin pari vuotta sitä dysforiaa.

Mähän siis olin kirjoittanut näinkin joskus, etin sen:

Ylös Pohja