Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Siis oikeastiko luulette että on olemassa jokin aivojen biologinen transsukupuolisuus höpön vitun löpön

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siis kyllähän mä nyt sen tiedän että miehet on niin saatanan outoja että ne pitää tosta oksettavuudesta, kaikkein rumimmatkin on aina edes pienen vähemmistön mieleen. Mä tiedän sen että vaikka mulla ne on ihan helvetin oksettavat kaikin tavoin, niin mä tiedän että joku äijä niitä kuolaa kuitenkin, koska ne on ihan helvetin outoja ainakin osa. En mä sitä kiellä mutta mä en itse voi kestää ikinä tätä vitun oksettavuutta ja mä vittu vihaan itseäni niin paljon että haluan saatana ampua itteni avaruuteen :) hyi vittu :) ikinä en oo nähny mitään noin oksettavaa voin fyysisesti pahoin riippumatta vaatetuksesta. Hyi helvetti. Binder näytti parhaalta mutta ei kait mun hengittää tarvitse.

Ja varmaan mä voin pitää sitä 24/7 muutenkaan niin mitäpä vittua siitäkään on apua

Kiitos vitusti tästä paskasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mä en vain ymmärrä miten yksi asia voi mennä noin pieleen syntymässä. Olisin toivonut xy, sain xx.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Saatana olisin ottanut xy silläkin uhalla että vaikka yksikään mies ei muhun rakastuisi silloin, idgaf haluan vain voida elää ja olla onnellinen. Ei mua rakkauden puute edes haittaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Tiedän sen että nainen voi olla vaikka kuinka butch tahansa, tässä ei ole nyt vittuakaan kyse siitä. Toki se on aina parempi mitä butchimpi sen parempi mulle, mutta ei se nyt taida riittää paskaakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ajattele jos oisin saanu xy kromosomit niin sitten KAIKKI mun elämässä olis niin täydellistä ainakin verrattuna tähän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mua siis niin oksettaa.

Lisäks noi on selvästi menny oksettavamman näköseks vuosien varrella tai sit ne oli silloinkin ihan samanlaiset mutta käytin jatkuvasti liivejä. Hyi vittu toi sana. Mutta kun ei ne liivit (hyivittu) tänäänkään mua pelastanut, kaikki oli vaan silti ihan kamalaa ja oksetti silloinkin joten ei se paljoa tehnyt. Binder näytti ookoolta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Urheiluliivit (hyi helvetti) ei auta muuhun kuin ehkä tunteeseen, eikä siihenkään täydellisesti, ei ulkonäköön sekään sen enempää. Koska se ei oo binder.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
No auttaahan se ehkä 1 % että tietää kyllä että vaikka miten oksettavalta näyttää niin vähemmistö miehistä kyllä joka tapauksessa on silleen ooooooooh aaaaaah. Että on se niille jotain upeeta ilmeisesti koska.. no, ne on sairaita. Tähän sopii hyvin se juttu quorassa missä oli kuva jostain ns rumasta eläimestä joka oli naaras ja sit siinä oli jotain selitystä tyylii että pretty disgusting right? Well the male ones are so attracted to it that... Jotain jotain jotain. Mut tohon tyyliin. Eli niinkuin nekin eläimet on ohjelmoitu sillä tavalla, niin myös on ihmis urokset eli vaikka kuinka oksettavalta näyttääkin niin miehet vaan on ohjelmoitu niin. En mä ikinä voi sitä käsittää koska oksennan suuhuni joka kerta kun näen r*****. Miehet rakastaa sitä oksettavuutta. Jopa mun, jotka on poikkeuksellisen oksettavat, koska aina on olemassa se pieni vähemmistö joka sitä pitää kerrassaan upeana. Hyi helvetti miten rumaa. Mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja tää ei oo mikään mun vääristymä vaan ne roikkuu oikeasti todella paljon, niinku se yks saggy fetishist sanoikin. Mutta sen mielestä ne olikin 10/10 koska mitä roikkuvammat sen paremmat hänelle. Fucking weirdo.

Ylös Pohja