Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Onks mul siis oikeesti endo koska ei se kuulosta myoomalta eikä adenomyoosilta ainakaan, ja normaalia se ei kuulemma myöskään oo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Endometrioosi on estrogeeniriippuvainen sairaus, joten vaihdevuosien (menopaussin) jälkeen sen aktiivisuus yleensä hiipuu ja oireet helpottavat estrogeenitason romahdettua. Oireita voi kuitenkin edelleen aiheutua aiemmin muodostuneista arpikudoksista ja kiinnikkeistä.

🤔

Pystyisinkö mennä lääkäriin

EN IKINÄ EN IKINÄ EN IKINÄ EN IKINÄ EN IKINÄ EN IKINÄ EN IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ APUA APUA APUA APUA APUA APUA APUA APUA APUA APUA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
"I have menophobia too, it's good to know im not alone. it bothers me just having to say the word "period" to the point that i just call it the monthly thing, it brings me such bad dysphoria and it seems like almost no one else understands. I don't wanna freak out once a month because I woke up covered in crotch blood :"("

Mua ei auttais kyl yhtään käyttää tota kiertoilmasua se ei helpota mun oloa yhtään. Joo välttelen sitä sanaa yleensä mutta ei toi oo yhtään parempi. Ja mä en ikinä puhu kenenkään kans jos mun ei oo ihan pakko.

Ylös Pohja