Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
I hope i end up with hoonie and well we will see what happens. Mut jos niin käy niin emt luultavasti se ainakin vihais mun tissejä se on varma 😔 tai jos se ei VIHAIS niitä niin joka tapauksessa jotain virheitä se varmasti löytäis niistä, en usko että kukaan oikeesti ajattelee silleen aidosti mitään että ne ois iha täydelliset. Iha vitu oksettavaa. Esp the sag, positions, movement, etc.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
EIKÄ pillusta myöskään

SEN TIEDÄN

En usko että kukaan tykkää ihan sama vaikka ne on sanonu mitä niin ei ne ainakaan voi tykätä kaikesta niissä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En vain ymmärrä miten se ei oo homo

Tai miten KAIKKI ei oo

Who the fuck prefers women over men

No no no no

Who the fuck prefers pussy over penis

No no no no

Or breasts over a masc chest

No no no

Yääääähhhhhhh

Women are so ugly

With and without clothes

God damn it miks mä oon ainut joka tajuu sen

Eeeei ei ne voi ajatella niin that must be fake somehow

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Miten se oli NIIN mahdotonta verrattuna vappuun

Vappuna se meni paljon smoothimmin, totta kai perus fobiat oli silloinkin tulilla, mut vittu se toukokuun loppu. Kyllä, ennen lääkitystä jo. En vain ymmärrä mitä helvettiä siinä tapahtui verrattuna vappuun. Ja muutenkin koko vuosi siihen mennessä oli ollu sitä ihan normi hommaa, joo paha fobia koko ajan tietysti mut sit toukokuussa, ENNEN lääkitystä, mentiin niin pahoihin tunnelmiin. Mä en tiedä miksi. Mä en tajua yhtään miten se oli niin paljon pahempi kuin vappu. Se tuntui vielä siltä mun normaalilta, mut sit toukokuu.. tai toukokuun loppu ehkä oikeestaan. Ja siit lähettiiki sit nii päi helvettiä. Ja pahin vaihe fobian suhteen kestiki sit varmaa .... Kesäkuun puoleen väliin? Tai kesäkuun alkuun? Vaikee sanoo. Ainakin ku näin taeho - ggoma youtubes nii siin kohas ainaki viel olin ihan kauhuissani siis erittäin kauhuissani vielä. Tai ootas. 10. Kesäkuuta olin ainakin aivan saatanan kauhuissani vielä ja yritin kuunnella stray kidsiä mut en voinu kuunnella kauaa stray kidsiä sen vitun chan momentin takia jossa sw puhui jotain fobiani kohteesta niin sit en voinu saada sitä pois mielestä jos kuuntelin skz. Sit yritin kuunnella tvxq mut sit muistin et ei saatanan vittu oliks siinäki joku tämmönen moment (yunho?????? Se joku sasaeng homma) sit olin et ei vittu nyt en voi sit kuunnella edes tvxq ilman että oon aivan kauhuissani. Siis olin niin kovissa peloissa ettei ikinä, tai siis voin sanoo et mun pelko TÄLLÄ HETKELLÄ ei oo läheskään sitä luokkaa kun sillon, muuten en edes kirjottaisi tätä tässä, mut totta kai se on yhä olemassa, mut nyt se on enemmän vaan sillä perus tasolla kuten vaikka tammi, helmi, maalis, huhti (2026). Huutista. Eli siis paha mut ei mitään verrattuna tohon vaiheeseen. Siis. :D vappukin meni niin smoothisti vaikka olinki perus foobinen mut kyl se onnistu se elämä jotenki iha eri taval sillo. Ja sit sillon, mitä, 14. Kesäkuuta alko olee vissiin jo se ihan pahin vaihe ohi nii jotenki seki onnistu. Tai siis joo, olihan se hirveetä sillonki vielä mut joo en muista siin kohtaa ajattelin myunghoonia kans iha vitusti joten öööööhhh mietin auttoko se. Tai siis, mitä vittuu. :D mut sillo ainaki kirjoitin jotain fobiastani eli sen verran oon pystyny mut joo öööhhhh

HUUTISTA

tosi vaikeeta elämä :-----------D

Että siis mitä

Mut joo pahin vaihe tais olla about, noin suurinpiirtein 25. Toukokuuta tai oikeastaan vähän aikaisemmin koska sillon oli ollu se translanka juttu mun mielestä ja olin aivan lopussa ja paniikissa. Ja sit kesti sinne ainakin 10. Kesäkuuta ja ehkä vähän yli. Mut suurinpiirtein siinä oli aivan pahin vaihe ilmeisesti. Ja VITTU SE OLI PITKÄ AIKA. elämäni pisimmät viikot saatana.

Tuntu et kaikki oli ihan pysähtyny.

Vieläkin häiritsee ne traumaattisen syvät tunteet mitä koin jos näin jotain kamalaa peilin kautta

:]

Sen jälkeen rupes sit taas vähä fobiat helpottaa ja ennen sitä oli kans vähän parempi. Tai siis en sano et olin täysin ok vappuna mut kyl se ny helposti smoothimmi meni. Niinku tammi helmikuu ja kaikki. Toukokuus kaikki romahti niin helvetisti siis ennen lääkityksen alottamista ja sit mulla alkoi aivokemiat vasta kunnolla sekoomaan. Ja paheni entisestään lääkityksen kanssa , ehkä. No sit onneks kesäkuussa rupes pikkuhiljaa palaamaan fobiat sinne PERUSTASOLLE eli nythän se on about sitä kun joskus helmikuussakin tms. Eli olemassa on ja voi hyvin mutta jotenkin tää elämä just ja just onnistuu ja sillee. Koska se tunne oli ihan niinku oisin muuttunu toukokuussa eri ihmiseksi, koska mietin sitä aikasempaa aikaa, vappuakin just ja aikasemmin, ja se oli ihan ku jtn eri elämää, ihmettelin silloin miten helvetissä olin voinu olla sillon niin toimintakykynen. Et se tuntu niin normaalilta. Versus toukokuun romahdus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja hädin tuskin edes ajattelin vaik myunghoonia siin vaihees tai joo välillä oli pahimpanaki vaiheena sitä ku kuuntelin just yongseo ja niin, mutta kuitenkin se oli aivan erilaista. Et se mun normaali elämä oli jotenkin niin kaukana siitä. Et siks sillon ihmettelinki sitä miten olin voinu vappuna ja niihin aikoihin elää normaalia elämää ja keskittyä hooniin ihan kun kaikki ois ollu jotenki hyvin. Koska olin niin kauhuissani silloin etten pystyny ajattelemaan mitään muuta kun sitä kuinka helvetin kauhuissani olin. Siis mikään koskaan ei oo ollu noin hirveetä ja se oli eniten just sitä fobiaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Noi kaks :D juu no seki oli kyl paha vaihe kun ööööhhhh hoi

Sillee juuri ennen hoita, tein kuolemaa. Sit kun se tapahtu ni mietin paransko se sitä VÄHÄN yhtäkkiä. Sit se hetki suihkus ku oli jo tapahtunut god homma ja olin vaa sillee i pray for healing i pray for healing. Joten joo totta kai koko skpl juttu oli mut kyl se vähän taas veti mua pois siit pahimmasta vaiheesta:Dddddddd

Eusha eusha

Ylös Pohja