Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Mil saisin itteni ymmärtää etten oo nii paha ku eräät 😭😭 oon ehkä rakastunu mut bro tää on vähä eri asia 😔 eikä sekään jos on mustasukkanen viel automaattisesti tee mitään hulluu sust 😔 ig:hän vaik on täynnä mustasukkasii fanei mut vaa yks miljoonast (tai jotai) on vaarallisii

Mä oon periaattees tasoo nancy 🫠 voin vaikka vannoa et seki on ollu mustasukkane vaikka sillä mies onkin mut ei ny todellakaa vaikuta miltää hullult sekää, en mä ainakaa osaa aatella nii et ois

Muutenki suurin osa on iha normaalei tai mitä ny vähä vinksahtaa päässä i mean ootsä ees kpop fani jos sul ei VÄHÄN viiraa päässä mut ei se ny sust viel mitää hulluu automaattisesti tee

En nyt vieläkään nää itteeni minään vainooja tyyppisenä henkilönä enkä kyl montaa muutakaa vaikka kuinka aktiivisia instassa on fanisivuineen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Hyvä vainooja kyl oisinki ku en ees tee mitää sellast

Poislukien nää sekopäiset selitykset asioista mut siin nyt ollaa viel kaukana psykopaateista tai ees perus sasaeng jutuist

Noooooh oli mite oli ei täs mitää homma hallinnassa mut se mikä ei oo hallinnassa on vähä muut jutut mun elämässä mitkä taas ei liity julkkiksii mitenkää 😩

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
"mut eksä vois ees leikisti olla mun isä"

Huutista

No joo en oo kyl koskaa sanonu noin KAI. EHKÄ LÄPÄLLÄ. mut nii

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sillee omfg mä en tästä nyt yhtäkkiä oo muuttumassa murhaajaksi ihasama vaikka kuinka sekoilen mutta on taas hiukan eri asia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Oh my goooooooodddddddd miten saan tän ongelman pois siis ei ny mitää julkkisasioihi liittyvää vaan toi muu oikeesti ongelmallinen fiilis

Ylös Pohja