Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Mehtis, miio, sanna ja tanja, en ole toivottavasti kenenkään niistä tasolla.. vai oonko 😭

En oo kylläkään koskaan tavannut näitä rakkauteni kohteita jotenhhhh

Itsekseni toki aika paljon sekoilen niistä mutta ei kai sentään vielä ihan tuota samaa tasoa oo hmm

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En kyllä edes kunnolla muista sitä mut muistan jotain. Varsinkin sen että viestiteltiin. Olin jotai et tuu tänne ulos tms. Sit se makoili mun vieressä jossain kohtaa. Se oli niin elävä uni, mut nyt mun on vaikee muistaa kunnolla sitä, tulee vaa sellasia välähdyksiä mut en saa sitä kunnolla takas päähäni. Ja muutenkin unien selittäminen on vähän... Sit jos sen kirjottaa nii se ei koskaan mee oikein, tavallaan ei sen selittäminen oo se miten se oikeesti meni vaa se jotenkin pitää vaan muistaa se vibe.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sillee et mul oli joku toinenkin hoin lisäks, VÄHINTÄÄN yks toinen, mut en oo ees varma kuka tai keitä ne oli. Obvious vastaus ois joku myunghoon yms mut en oo ees yhtään varma oliko.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mut mun mielestä ainaki siis hoi ties niistä muista ja sitä ei haitannu yhtää mikää siin ja se vaa halus olla mun kaa silti ja sit yritettiin nähdä salaa tai jotain???!! :D en todellakaan muista. Mut sen läheisyys siinä... Se on vieläki jotenki käsinkosketeltavaa. Se muisto siit läheisyydest jne. Sit se oli vaa niin söpö kun se tuli sinne ulos ja siinä kohtaa just yritettii nähä salaa ja mmmmmm en muista yhtää ja varmaa kirjotan tän iha väärin just :D mut se uni oli vaa nii ihana enkä pääse enää koskaa takas siihen uneen. Tai jotkut näkee saman unen uudelleen mut tuskinpa.

Jotenki se kaikki

Siin varmaan oli kaikenlaist mut hoi on vahvimpana jääny mieleen. Outoo miten joku asia mikä ei oo totta jää noin vahvaks ja rakkaaks muistoks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jotenki siis se kaikki mitä keskusteltiin siinä

Siitä jäi niin vahva fiilis ihan ku oisin oikeestiki keskustellu sen kaa

Ku se vibe oli nii vahva ku se just sano tai viestitteli mulle jotain nii se tuntu niin todelta

Tosi pelottavaa miten ne voi tuntui niin todelta

Sellasen takii jää sit ikävä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ku oltii niinku oikeesti yhessä siinä niin sitten jos Se on erittäin elävä uni nii kylhä siin tulee sellane et huhhels

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ku oon ainakin 2 ellei enemmänkin tollasta hoi unta nähny nyt missä on jotai tommosta liian vahvaa nii juuh iha kiva

Ylös Pohja