Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Yrittää kuvitella mielessään tilanteen jossa seurustellaan ja se haluu mua ja se poistaa mun rintakehäongelman 🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
I Guess GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mä en tiedä olenko mä vaan typerä mutta miksi tää kuulostaa ihan helvetin rasittavalta, idioottimaiselta ja sellaselta ettei kyse oo millään tavalla edes mun tilanteesta tossa:

"2. TYÖKALUJA
Harjoitukset ovat ohjelman ydin. Niiden kautta pääset kartoittamaan ja miettimään ratkaisuja omaan tilanteeseesi.

Harjoitusten avulla opit ongelmanratkaisua ja uusia tapoja suhtautua tilanteisiin. Näin voit toimia tilanteesi parantamiseksi.

Voit tutustua harjoituksiin haluamassasi järjestyksessä tai valita vain itsellesi sopivimmat.

Kehollisten harjoitusten avulla opit rentoutumista ja tietoista läsnäoloa.
Ajatusharjoitusten avulla haastat ajatuksiasi ja toimintaasi.
Siirry osioon
3. EVÄITÄ JATKOON
Viimeisessä osiossa suuntaat mieltä kohti tulevaa.

Ahdistuksen hallinnan keinojen lisäksi voinnin kohentumiseen vaikuttavat myös arjen asiat.

Saat vinkkejä, miten ylläpitää saavuttamiasi tuloksia. Opit, miten arjenhallinta ja tasapainoinen elämä vaikuttavat mielenterveyteen.

Siirry osioon"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Kuulostaa aivan saatanan typerältä, turhalta, tehottomalta, paskalta jne. Voi olla et mä oon itse vaan tyhmä idiootti, mutta mul ei oo niinku mitään kosketuspintaa edes tollaseen elämään tai ajattelutapaan mitä noi harrastaa. Jotenki en vaan saa kiinni.

Ajattelin siis sen takia vilkaista tuota omahoito-ohjelmaa vai mikä nyt onkaan, koska mul tuli äsken taas se ajatus rintakehästä ja siis jotenkin vain mietin että oisko tuol ollu jotain mitä voi soveltaa siihen. Että voisin tulla järkiini ja lopettaa sen koko asian ajattelun. Kun eihän tuossa edes ole järkeä että tiedän järjellä ja logiikalla asian olevan niin että miehet on silleen "lääh puuh sex bätäng" ja silti mä vaan kärsin ja kärsin ja kärsin koko ajan ja nään rumana vieläpä sen ja kaikki vaan oksettaa siinä joka päivä ja joka sekunti. Niin ei siin oo mitään järkeä? Sitte vielä se että sellanenki sana ku rintsikat on melkein mahdoton kirjoittaa ja paha olo vaan tulvii ja ei vaan niinku ei tossa asiassa oo järkeä? En ymmärrä mistä se logiikka mulla tulee tohon? Sitä on ihan.... Siis ihan tuskien vallassa eikä edes tiedä syytä eikä mikään lopeta niitä tuskia ollenkaan. Täytyyhän jonkun lopettaa ne? Täytyy. Ei se voi olla ikuista. Eikä se voi olla ikuista siihen asti kunnes saa leikkauksen. Ei se vaan VOI olla. Täytyyhän olla jotain keinoja jotenkin käsitellä asiaa ja päästä yli siitä. Mut jos ajattelee terapiaa että käsittelis tän koko sukupuoliasian vaikka juurta jaksaen terapiassa niin sitä varten mun lääkitystä pitää kyllä nostaa, tää nykyinen ei taida riittää siihen ehkä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mä en tiedä olenko mä vaan typerä mutta miksi tää kuulostaa ihan helvetin rasittavalta, idioottimaiselta ja sellaselta ettei kyse oo millään tavalla edes mun tilanteesta tossa:

"2. TYÖKALUJA
Harjoitukset ovat ohjelman ydin. Niiden kautta pääset kartoittamaan ja miettimään ratkaisuja omaan tilanteeseesi.

Harjoitusten avulla opit ongelmanratkaisua ja uusia tapoja suhtautua tilanteisiin. Näin voit toimia tilanteesi parantamiseksi.

Voit tutustua harjoituksiin haluamassasi järjestyksessä tai valita vain itsellesi sopivimmat.

Kehollisten harjoitusten avulla opit rentoutumista ja tietoista läsnäoloa.
Ajatusharjoitusten avulla haastat ajatuksiasi ja toimintaasi.
Siirry osioon
3. EVÄITÄ JATKOON
Viimeisessä osiossa suuntaat mieltä kohti tulevaa.

Ahdistuksen hallinnan keinojen lisäksi voinnin kohentumiseen vaikuttavat myös arjen asiat.

Saat vinkkejä, miten ylläpitää saavuttamiasi tuloksia. Opit, miten arjenhallinta ja tasapainoinen elämä vaikuttavat mielenterveyteen.

Siirry osioon"
Siis kato kun en koskaan oo ollu mikään ihme arjenhallitsija jolla on lukujärjestys joka päivälle, mä en vaan ole sellainen ihminen, eikä musta sellaista ihmistä tule myöskään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Niin toi kuulostaa ihan vitun oudolta ja typerältä ja ihan saatanan ahdistavalta itse asiassa mulle. Et se jopa nostaa mun ahdistusta. Joten tuskin on kauheesti järkeä tutustua koko toho hommaan.

Ylös Pohja