Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
His belly was so fucking cute 🩷
But seriously his legs though cause he's so tall and you know aina vaan jotenkin hämmennyn

Mut sit katoin sitä yhtä kissavideoo mis se nuoli sen kättä? Sit se oli kuvattu niin läheltä ja en odottanut et oisin saanu nii vahvaa reaktioo mut katoin vaa sen IHOO vaa sillee "🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕" siis tyylii "i love his skin his skin is so beautiful"

Nyt aivan oikeasti valoja, jarruja ja pidätte Miion kanssa yhteisen vertaistukiryhmätapaamisen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Nyt aivan aivan oikeasti keräät itsesi, menet nukkumaan, pääset yli fobiasta, ainakin suurimmaksi osaksi kiitos, jos ei muuta, sekä ajattelet asiat loppuun mitkä jäi kesken koska sekosit jossain vaiheessa vitusti. Näin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
My cutest fat boy will someday make me get over my phobia. I'm just hopeful for nothing (:

"Love cures everything" lmao except my phobia because nothing in the whole wide world seems to cure my phobia because it's been years and years and i just have it

What the fuck is life in general

The shitshow

A fucking shitshow it is

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Kaikista huvittavinta asian suhteen on se että yleisesti mul on ollu tää fobia paljon paljon kauemmin mutta vasta nyt viime vuosinahan tapahtui tää actual era ja siis,,,,, sit se vaan meni silleen että se alkoi yhtäkkiä häiritä mua päivittäin jossain vaiheessa?! Mitä vittua? Opposed to aiempaan jolloin se ei tyyliin IKINÄ häirinny mua PÄIVITTÄIN siis tiedätkö silleen mitä

Mut kyl se häiritsi mua

Mut niinku mitä elämä on

Niin tääki oltais vältetty jos mun vanhemmat ois malttanu olla tekemättä lapsia en tiiä mikä helvetti on siinä et on niin hirveä hinku lisääntyä kaikilla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ainut mikä on loppunu on ovien paiskominen tai ainakin toistaseks joten ehkä se kertoo JOTAIN pientä. Mutta silti esim hyperventiloiminen ei ole loppunut vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Tai no, ainakaan se ei oo ollu niin pitkään pois että uskaltaisin mitään sanoa että se ois pois

Ovien paiskominen taas on ollut jo aika pitkään pois mun muistaakseni

Ylös Pohja