Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Mikä tätä elämää vaivaa en tajua enää yhtään. Täytyy vaan odottaa ilman että pystyy tekemään mitään.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,285
No välillä tuntuu että mitään lääkkeitä ei kannata syödä edes yksinään :D
Riippuu kaiketi lääkkeistä. Itsellä on murheena pillerimuodossa nautittava astmalääke, jos en ota sitä kerran päivässä niin saan rajut astmakohtaukset. Ennen lääkettä en saanut, joten kiitoksia OYS. Kyllä minä niin vihaan Oulua, voisin oikeastaan tappaa jokaisen vastaantulijan, kun lähden huomenna kadulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

Toffest tuli mielee tää ooks kans iha varma ettet oo homo koska toi on niin gay vibes lol

Läppä tbh
Voi vittu en kestä mikä söpöys. Eiks tää lähe 😭 aina varmaa rakastan sitä

Hotsechgodrg 😭

Ja muutenkin, mitä teen 😭

Nonii en siis tiedä mitä teen

Loppuuks tää

Ei

Jonai päivänä

Emt

Also

Unohin täysin mun menneisyyden että milloin mä olin psykiatrian polilla

Tiedän että olin nuorisopsykiatrian puolella ensin ja sitten aikuisten tai näin lukee teksteissä. En vain tajua miten kävin 2016 syksyllä, silloin syyskuun aikaan, verikokeissa, ilmeisesti polia varten, mitä muutakaan? Silloin olin 18. Ei mulla kuitenkaan oo mitään muistikuvaa sieltä polilta. Ainoastaan sen muistan että huhtikuun 2017 aikoihin, noin, oon ilmeisesti ollu polilla koska puhuin mun vaarin tulevasta kuolemasta siellä. Silloin kun se teki kuolemaa. No jos oon 2017 huhtikuun aikoihin noin ollu polilla, niin miten mä oon sitten ollu siellä myös 2019 siihen aikoihin kun se kuopion kouluisku tapahtui, koska muistan vieläkin että mulla oli aika sinä päivänä polilla. Ja vielä 2020 oon ollu polilla ja silloin lähin sieltä. Niin olinko koko ton ajan siellä vai olinko yhen kerran ja sitten uudestaan??????? Tiedän että kävin kuitenkin myös kela terapiassa joka alkoi 2017 ja loppui 2019. Tai mistä mä enää mitään tiedän tai muistan. Niin vaiherikasta ettei tietoakaan mitä on tapahtunut.

Sen tiedän että vihaan polia. Toisaalta nostalgista kun kävin siellä silloin, nyt se ehkä näyttää erilaiselta en tiiä? Viimeks varmaan tosiaa 2020 ollu siellä,,,,,,,

Vihaan,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Riippuu kaiketi lääkkeistä. Itsellä on murheena pillerimuodossa nautittava astmalääke, jos en ota sitä kerran päivässä niin saan rajut astmakohtaukset. Ennen lääkettä en saanut, joten kiitoksia OYS. Kyllä minä niin vihaan Oulua, voisin oikeastaan tappaa jokaisen vastaantulijan, kun lähden huomenna kadulle.
Sama (huom tämä on vitsi, ettei kukaan pahoita mieltään tästä ja tee rikosilmoitusta :D)

Huutista Oululle, no ei HUS ole sen parempi :))))))

Ylös Pohja