Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Mä vuonna 2024 kattomassa jtn Masatoshi juttua ja tuntemassa hammaskipuu: emmää viel mee mihinkää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
No en tiedä oisko se sitä viel pelastanu mut ehkä tyyliin 2019-2022 ois voinu jos ois sillon tehny saman

2023 jo taidettiin puhua poistosta :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Kaikki vaan hammaslääkäripelon takia

Jos 2019 en ois itkeny niin maan saatanasti sen hammaslääkärin jälkeen (jossa ei tehty mitään kun vaa katottii ja puhuttii) ja oisin jatkanu vaan sitä hoitoa sillon niin :)))))))))))) mut ku sitte ne sekotti mun päätä viel ku ne sano et mite ois jos tehtäis nukutuksessa. No sit aloin pelkäämään vielä enemmän. Mut en vaan kertakaikkiaan uskaltanut edes paikkausta sillon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mä tiedän tasan tarkkaan millä mä pääsen takas 61kg, sillä mikä oli myunghoon jutun alussa. Sillä laihduin 61kg. Ja sit sitä jos ois jatkanu oisin päässy pidemmällekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ois saanu kestää se syömättömyys kauemmin sillon myunghoonin takia. Ei unettomuus, mut syömättömyys :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ja mä melkein vannoisin et KUKAAN koskaan ei oo aiheuttanu mulle yhtä pahaa unettomuutta ja syömättömyyttä kun myung. Se oli siis sellanen helvetin hullu kausi. Kuinka kauan sitä nyt sit kestikään, en oikein muista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jep

Laskin et pääsen leikkaukseen aikaisintaa 35-vuotiaana, ja sekin on aika optimistinen arvio.

Eli kyllä tässä hyvän aikaa ehtii vielä varmistua asiasta. Ja ehtii kärsiä ihan vitun kauan ennen sitä. Toive tietysti olisi että ennen sitä (ja helvetin nopeasti) leikkauksen tarve häviäisi kokonaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Kuitenkin, mä mietin et jos on henkilö joka menee transpolille ja siellä esimerkiksi todetaan että ei, sä et ole transsukupuolinen, sä et saa näitä leikkauksia ja diagnoosia, ja sillä ei oo varaa hankkia yksityiseltä sitä.

Miten. Sitten jos tää henkilö ei olekaan transsukupuolinen varsinaisesti, mutta haluaa leikkauksen sen takia koska ei pysty kestämään sen rumuutta, samalla tavalla kuin minä? Mitä apua tää henkilö silloin saa? Saako mitään apua? Leikkausta ei silloin ainakaan. Pystytäänkö tämmöstä henkilöä auttamaan niin et hän on lopulta täysin okei sen kanssa ettei saanu leikkausta, voiko hän ikinä olla okei ulkonäkönsä kanssa? Annetaanko edes tämmösessä tapauksessa mitään apua? Vai pitääkö kärsiä loppuelämä kun sitä leikkaustakaan ei mistään saa, joka asiaa helpottaisi? Sit pitää tehdä työ henkisellä puolella, ja kuka siinä auttaa? Onnistuuko se? Parantuuko siitä? Vai onko loppuelämä sitä että itket ja haluut kuolla koska näytät niin rumalta sen takia ettet vaan saanu sitä yhtä helvetin leikkausta?

Tän haluaisin tietää miten se TODENMUKAISESTI suomessa tapahtuu. Ei mitään et joo sinne vaan niin apua saat. Vaan että saako sitä apua todellisuudessa ja parantuuko siitä?

Mulla voi nimittäin hyvinkin olla tämmönen tilanne. Voi olla et jos pääsen transpolille niin mut ihan oikeasti katsotaan cissukupuoliseksi, jolloin mä en diagnoosia ja leikkausta saa, eikä mulla oo varaa siihen omilla rahoilla yksityisellä.

Mitäs sitten, jos mä en koskaan paranekaan? Sit voi hyvinkin valitettavasti olla että kuolen itsemurhaan joskus kun pää ei enää vaan kestä rintakehäongelmaa. Kuka siit on sit vastuussa jos ei oo saanu vaikuttavaa apua? Ei kai kukaan muu kun minä itse taas.

Mä en nimittäin aio olla vanha (40?? 45???? 50???) ja sietää sitä jos en oo saanu leikkausta siihen mennessä, tai jos en oo parantunu eli leikkauksen tarve kadonnu. Mä en aio sietää sitä rumuuden tunnetta enää siinä vaiheessa, koska se on luultavasti vielä kymmenen kertaa nykyistä pahempi silloin. Joo ei kiitos. Se on sitte bye bye, baby goodbye.

Jumalauta se on leikkaus tai parantuminen. Antakaa mulle kumpi tahansa. Mieluummin parantuminen, koska leikkaus on tosi vaivalloista jälkihoitoineen. Antakaa mulle sitten apua BDD:hen. Vittu, auttakaa.

Auttakaa saatana. Mä pelkään etten mä parane. Se näyttää niin todennäköiseltä etten mä parane. Ja mä kangistun kauhusta kun mä ajattelen keski-ikää.

Auttakaa nyt vittu joku. Tästä on päästävä yli. Tai sitten mä kuolen. En nyt, mutta ennen kun oon 50 tms. Tai ehkä jo ennen kun oon 40.

Vittu auttakaa.

Ylös Pohja